Gå til innhold

DiRT til Playstation 3


Spillstasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig, desverre. Du kjører ikke sammen med andre som i f.eks. motorstorm, men alene som i orntli rally. Så får du opp tider på opptil 100 andre spillere som kjører mot klokka dem også. Lobbygreiene er også dårlig, ingen chat, man kan ikke velge bane man vil kjøre på osv.

Lenke til kommentar
Dårlig, desverre. Du kjører ikke sammen med andre som i f.eks. motorstorm, men alene som i orntli rally. Så får du opp tider på opptil 100 andre spillere som kjører mot klokka dem også. Lobbygreiene er også dårlig, ingen chat, man kan ikke velge bane man vil kjøre på osv.

9463077[/snapback]

 

Sies at de har jobbet litt ekstra med PS3 versjonen, så kanskje de har fått til noe bedre med online delen.

Endret av Spillstasjon
Lenke til kommentar

IGN har testet PS3 versjonen og likte dårligst onlinedelen:

 

The biggest letdown, however, is the multiplayer. Up to 100 gamers can race together online -- sort of. See, there are no options to race with multiple cars on the track. Instead, you run either a rally race or a hill climb at the same time as everyone else. You never see another car (or anyone else's replay), and I had considerable issues getting voice chat to work with others online. Still, this could have been a decent online alternative if Codemasters hadn't completely dropped the ball on the set-up.

 

When you enter a room, you can vote for one of seven tracks -- each with one specific car that everyone must race. The problem is that when setting up your own race, you can't choose which tracks or cars are voted on. It's always random. And by the same token, you can't search for a race with a specific track or with type of car. And you can't stop the countdown clock. So if you start a room and no one joins in one minute, you will load a solo race. And if everyone wants to take a pee break after the end of a race, they'll have to relieve themselves in less than 60 seconds or the next race will start without them.

 

Racing games offer online multiplayer with at least six cars. That's pretty much standard nowadays. DiRT delivers only narrowly. It's unlikely many will bother with the multiplayer after the first few races. Fortunately, the single-player is deep enough that it easily makes DiRT worth every penny of its $60 cover charge.

 

KILDE

 

Skal uansett kjøpe det. Online delen er ikke så viktig for min del.

Lenke til kommentar
DiRT kommer ut til Fredag. Noen som skal ha det?

De som har testet det ut til Xbox 360, hvordan er online delen?

9463037[/snapback]

 

lol komme det plutselig ut til helga nå, trodde ikke det kom før 2. november jeg. når er det forventet at det er å få i butikkene i en nokså liten by ca. midt i landet. jeg siker til Sandnessjøen?

Lenke til kommentar

har spilt igjennom pc versjonen så det var moro å se at ps3 versjonen var så bra som jeg hadde håpet på, frame raten er veldig bra,(den suger på f.eks rally cross på pc, der ’lægger’ det som ei…..) fartsfølelsen er bedre en på pc, helt klart en tittel som jeg må vurdere på ps3 selv om jeg har den til pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...