Caroline_22 Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Har et gammelt manager spill som broren min skulle få, får da følgende beskjed når jeg har installert det og dobbeltklikker på startikonet: "DDHAL32_VidMemAlloc startpunkt for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koblinger, DDRAW.dll" Hva gjør jeg da??
Kimelimm Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Si kanskje hva spille heter, så kanskje det blir enklere og forstå det Er det Windows Vista eller XP? Hvis du mangler DDRAW.dll, kan den lastes ned herifra : http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?ddraw legg den i C:/windows/system32 mappen
Caroline_22 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Skrevet 9. september 2007 (endret) Hei Er et spill som heter Player Manager Season 98-99, og søkte etter filer som het DDRAW.dll, og da fant den faktisk en.. Forresten har windows xp Endret 9. september 2007 av Caroline_22
Kimelimm Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 hmm Det er såpass gammelt ja. Da kan du prøve og: 1. Gå i mappen til spillet 2. Høyreklikk på spillet, og velg EGENSKAPER 3. Trykk "Kompitabel" eller hva det står 4. trykk "Kjør som kompitabitelt modus" 5. Velg Windows 95/windows 98. 6. trykk BRUK, OK, prøv.
Caroline_22 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Hei Funker ikke det heller, samme beskjeden kommer opp
Kimelimm Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Jeg prøver så godt jeg kan og hjelpe! Har du prøvd og reinstalere det?
Caroline_22 Skrevet 11. september 2007 Forfatter Skrevet 11. september 2007 Tusen takk for at du prøver Ja, prøvd det.. samme skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå