Mikkel™ Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 (endret) Ja. Jeg får ikke lasta ned siste patchen til BF 2142. Den sia some heter for largedownloads.ea.com vil ikke lastes noen som har en link til en annen side hvor du kan laste ned patchen _LOVLIG_ ? patch 1.20 tror jeg det var... Endret 11. september 2007 av xaviator
Joachricar Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 er det mulig å laste ned patcher ulovlig da?
Mikkel™ Skrevet 9. september 2007 Forfatter Skrevet 9. september 2007 Vil være i strid med forum reglene å legge ut linker til pirat vare her da
jeps79 Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 gamershell.com bruker å gå fort derifra oxo!
Nerf Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Laster heller ned fra f.eks. Gamershell, ja, fordi jeg bruker å få hinsides dårlige hastigheter ved å laste ned direkte fra EA. Vet ikke om det er tilfellet med patchene også.
Griffin Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Samme her hvis jeg laster ned direkte fra hjemmesiden til EA... Da får jeg modem-flashback... bare tellerskritta som mangler... Men dersom du bruker EA Link, så går det på notime. Da får i allefall jeg brukt opp mot full båndbredde, og med 10/10, så sier det seg selv at patcher og booster pacs bruker ikke mange minutter..
FPShooter Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Vil være i strid med forum reglene å legge ut linker til pirat vare her da Hva har patcher til spill med pirat vare å gjøre? Finns da ingenting ulovlig med å laste ned en patch, uannsett hvor og hvordan du gjør det. Battle.no og fz.se har også raske nedlastingsservere for sånt.
Mikkel™ Skrevet 11. september 2007 Forfatter Skrevet 11. september 2007 fant dette ut lett jeg gikk bare inn i den patch tråden :p funka fett der men ikke fra EA direkte : /
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå