NeW_PrO Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Hey, Jeg har akkurat kjøpt en NY data og har installert Warcraft 3, og fraps på den, men da jeg trykker "Video Capture Hotkey" så avslutter bare spille seg! Har prøvd nesten alt, reinstallere både spillet og fraps og, men d virker ikke! Vet noen hva jeg kan gjøre? Og er d noen andre program jeg kan bruke untatt Game Cam?? Takk for alle svar
Haraldson Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 (endret) "Maskinen fungerer ikke" er ikke en samlekategori for alle slags spørsmål. Spørsmålet ditt er programvarerelatert, og jeg hiver det inn i Spill-kategorien. Endret 9. september 2007 av Haraldson
Crossfire Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Sjekk om video capture hotkeyen din er til noe annet i spillet.
Scortech Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Bruk Camstudio Hvorfor det? Det er så dårlig iforhold til Fraps.. Det finnes ingen annet sånt program som er så enkelt og godt som fraps. Et program som er verd å kjøpe.. Endret 22. oktober 2007 av Scortech
breial Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 (endret) har du fått deg vista på den nye PC-en? hvis du bruker gammel fraps på vista, så funker det ikke å recorde. du må da laste ned nyeste fraps, men da vil du bare kunne ta filmer som er 30 sekunder lange. Endret 22. oktober 2007 av breial
Crossfire Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 har du fått deg vista på den nye PC-en?hvis du bruker gammel fraps på vista, så funker det ikke å recorde. du må da laste ned nyeste fraps, men da vil du bare kunne ta filmer som er 30 sekunder lange. 30 sekunder er bare for demo versjonen og har ikke noe med vista å gjøre.
wwwerner Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Sjekk om video capture hotkeyen din er til noe annet i spillet. Jeg sier det samme. F10 (som er srceenshot-knappen i Fraps) avslutter Counter-strike: Source.. Jeg har jo såklart tenkt "ta screenshot", trykket F10, og avsluttet spillet... Endret 23. oktober 2007 av wwwerner
Pebino Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Istedenfor å lage ny tråd så spør jeg her, når jeg har tatt opp med Fraps. Så er filmen på 4-5gb, etter at jeg har brukt Sony Vegas Studio og rendra som wmv er den 300mb.. Er det noen mulighet for å komprimere enda mere?
XitereX Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 prøv med et annet spill å se om det klikker der, visst det gjør det prøver du et annet program!!
Hammarhaus Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Istedenfor å lage ny tråd så spør jeg her, når jeg har tatt opp med Fraps. Så er filmen på 4-5gb, etter at jeg har brukt Sony Vegas Studio og rendra som wmv er den 300mb.. Er det noen mulighet for å komprimere enda mere? VirtualDub.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå