Gå til innhold

Feil på t68i?


ABautz

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg har nylig kjøpt en t68i. Feilen er at når den har ligget lenge - over natten f.eks. - påslått - kan det ikke ringes inn til den! Alle blir viderekoblet til voicemail - på displayet er alle "skalaene på fullt".

 

Hvis jeg ringer ut en samtale virker alt som det skal igjen!

 

Også jeg som kjøpte Ericsson for å slippe unna problemer!!!

 

Jeg har sense abonnement hvis det kan ha noe å si.

 

Hva er feil? Er dette noe som kan rettes med en softwareoppdatering?

 

Hilsen Alexanderr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke vært borti dette problemet på min T68i...

 

Den siste software versjonen tror jeg er R5D, du finner denne informasjonen på telefonen din ved å trykke >*<<*<* og velge serviceinfo. Jeg anbefaler at du tar turen til http://www.esato.com/ og ser på forumene der om noen andre har vært borti problemet.

 

Hvis det ikke funker kan du jo alltids levere den tilbake :-?

Lenke til kommentar
du henger litt etter...

 

det er kommet hele 2 versioner siden... men det er ikke mange telefoner som blir utstyrt med de...

 

den siste er R7D eller no...

 

T29s R3A010

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

T39m R4A008

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

T65s R6A006

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

T66m 453

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

T68m/mc R2D005

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

T68i/ie R6A012

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

T100 R4B

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

T200 R5A004

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

T300 R1F005

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

T600 R2A39

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

P800 R1C

Lenke til kommentar
vet noen om denne muligheten finnes på t300?

På T68 ligger den her:

 

Meny->Kommunikasjon->Datakomm.->Foretrk.tjeneste->GPRS og GSM/Kun GSM

min t300 står på GPRS og GSM, og det funker finfint...? Men er den virkelig påkoblet GPRS da da? Når jeg trykker "send og motta" på mailen, så bruker den jo lang tid på å "finne server". Burde ikke det allerede være gjort da da?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...