Gå til innhold

Problem med MOH AIrborne og Bioshock

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vil forklare problemet mitt med at PCn blacker ut, og at skjermen min starter å blinke. Får ikke kontakt med pcn i det hele tatt!

Dette skjer under loading i MOH:airborne og Bioshock.

HAR:

Oppdatert directX (9.0c)

Satt optimalisering av directX ytelse til medium i avanserte funksjoner på skjerm

Bytta fra beta drivere til WHQL.

Slått av refreshlock osv som brukes i cs, samt passet på at modiene ikke kjøres på for høy HZ.

Sistnevnte er det jeg da har tvilt på iom at den blacker ut og virker som jeg ikke får ETT signal. Men da jeg satt ned maskinvare ytelse fra "full" til medium, fikk jeg heller "bioshock, MOH har opprettet en feil og blir nå avsluttet"

Noen med litt peiling? takker for alle svar

Specs

AMD 3000+ 64

Nvidia Asus 6800 256MB

1GB Minne

XP SP2

Syncmaster997MB

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme problemet med bioshock og css -.-. Det var fordi eg hadde stillt for høg oppløsning på spilla, og det takla ikkje skjermen elns.

Skrevet
Hadde samme problemet med bioshock og css -.-. Det var fordi eg hadde stillt for høg oppløsning på spilla, og det takla ikkje skjermen elns.

9456859[/snapback]

Det er tilogmed i 800 * 600..........

Skrevet (endret)
Sjekk "readme" filene til spillene. Jeg tror nemlig ikke det er støtte for skjermkortet ditt.

9462686[/snapback]

(Note: NVIDIA 6800XT, 6800LE, 7100GS, 7200GS, 7200LE,

7300GS, 7300GT cards not supported)

Håpet at det ikke var det, og iom at jeg hverken har LE eller XT så satset jeg på at det skulle gå i boks. Og trosalt er jo kortet mitt nyere enn 6600.

"complete directX 9.0 Model 3.0 & OpenGL 1.5 Support" Kjedeliiig

Endret av Chiller87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...