Gå til innhold

HP G5009 trådløsdrivere (haster)


Explorer

Anbefalte innlegg

Da jeg kom hjem til helgen ble jeg tildelt ett oppdrag (ikke så ofte jeg er hjemme..), nemmelig å innstallere Windows XP på den nyeste maskinen i huset.

Maskinen er en HP G5009EA, og ble levert med Vista Home Basic. Dette fungerte ikke så veldig godt, maskinen gikk tregt og de som skulle bruke den likte ikke overgangen til Vista.

 

Sitter nå med maskinen her, har fått alt til å fungere med unntak av det trådløse nettverkskortet.

Problemet er at jeg ikke greier å finne ut hvilket kort som står i maskinen.

Da jeg lastet ned Vista-driverene så identifiserte den seg som et "Broadcom 802.11g" kort. Det er også slik den nå står i enhetsbehandlingen, men med et lite gult utropstegn og "kode 39, kan ikke laste inn enhetsdriveren".

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre, eller må jeg krype til korset og legge tilbake Vista?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det bare vært så enkelt. :(

 

Er ikke noe problem å finne maskinen og driverene til den på sidene til HP [link], problemet er at i den listen over drivere så ligger det ingenting for det trådløse nettverkskortet.

 

Har trålt rundt på nettet en god stund nå, greide etter mye om og men å få drivere til lydkortet som virket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...