presets Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Tittel sier mye Skal kjøpe pc til søstra mi på 14 som mer eller mindre ikke gjør annet enn å ta bilder, spille Sims, Msn og musikk.. Spesielt Bilder og musikk da.. Eneste problemet er at jeg har ikke noen anelse på billige økonomipcer.. fordi pcen skal koste no more than 7 laken.. :/ og da er jeg hjelpesløs.. Noen som kan komme med noen pcer med mye ytelse for penga? Thx
Mr_Motsatt Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Kjøpte nettopp denne til mine foreldre, og det er en kjempe pc helt til de spør om hvordan laste film.....
presets Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Perfekt.. hu må gjøre det mye "enklere" .. Søstra mi @ SKAL HA PC MELLOM 3 og 5 TUSEN!! IKKE MER!! IKKE MINDRE!! Noen flere forslag på sånne pcer?
The Ghost Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 ja kjøp den advent Pc'n som er på lefdal.com til 3995.- og evnt. kjøp en 1gb til med ram for 295,- da for du 1.5Gb og om du sier nei til lisens kravene på Vista som følger med kan du få igjen 500-700,- fordi du da ikke kjøper Vista'n som følger med også legger du inn windows XP eller Linux eller hva du enn vil Det er nok den billigste du for uten noen form for abonoment (eks. kjøpe ADSL samtidig) du kan joo få ned mot 3300,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå