Gå til innhold

Hvilken 24" skal jeg velge?


Nano-

Anbefalte innlegg

Omsider har man litt penger på bok, og jeg har veldig lyst til å bytte ut min gamle ~20" crt. Siden jeg liker oppløsning, og ideen om en skjerm som med tiden kan brukes til TV og video i tillegg, virker en 24" med 1920 x 1200 som størrelsen for meg.

Ser det har kommet en ny versjon av Dells 2407WFP, -HC. Har alltid likt desiget til Dell, og jeg har en forestilling om at det er gode skjermer. Er det et bra valg? Kan man få noe tilsvarende til en rimeligere pris / kommer det kampanjer på denne snart?

 

Har lyst til å legge litt penger i dette, da jeg nok kommer til å bruke den i en god del år, flere timer hver dag.

 

Hva anbefaler folket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Omsider har man litt penger på bok, og jeg har veldig lyst til å bytte ut min gamle ~20" crt. Siden jeg liker oppløsning, og ideen om en skjerm som med tiden kan brukes til TV og video i tillegg, virker en 24" med 1920 x 1200 som størrelsen for meg.

Ser det har kommet en ny versjon av Dells 2407WFP, -HC. Har alltid likt desiget til Dell, og jeg har en forestilling om at det er gode skjermer. Er det et bra valg? Kan man få noe tilsvarende til en rimeligere pris / kommer det kampanjer på denne snart?

 

Har lyst til å legge litt penger i dette, da jeg nok kommer til å bruke den i en god del år, flere timer hver dag.

 

Hva anbefaler folket?

9454167[/snapback]

 

Hei!

 

Har brukt en Dell 24'' på jobb en god del måneder nå og jeg er meget fornøyd. Den er meget lyssterk og har god kvalitet. Kjekt med minnekortleser på siden + usb tilgang. Oppløsningen er jo følgelig super. PC World mente at den var den beste, sett i forhold til blant annet HP og Eizo. Link til artikkelen: http://www.idg.no/tester/article61613.ece

 

Mvh

HAJ

Lenke til kommentar
Har lyst til å legge litt penger i dette, da jeg nok kommer til å bruke den i en god del år, flere timer hver dag.

9454167[/snapback]

Jeg vil og anbefale Dell. Sitter selv med 2407WFP, og er meget fornøyd. Den er nettop kommet i ny utgave: WFP-HC der bakgrunnsbelysningen har flere farger ("hvitere" hvitt).

9454404[/snapback]

Må selvsagt gå for nyeste versjon, men hvordan er det med tilbud fra Dell? Like greit å slå til nå, eller kan jeg spare noen tusen med litt is i magen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...