Diskuterer Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Heii.. Kan noen forklare Hvordan putter vi film eller videoklipp i psp? guide eller noe sånt? takk
Bebeluv Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Du nå får du skjerpe deg, bruk den andre tråden du hadde elr noe. Du finner det ut når du får en PSP. Er ikke værre enn å bare vente. UMD filmer skal der jeg viste deg på bilde i går. videoklipp kan legges på minnekort.
Diskuterer Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Du nå får du skjerpe deg, bruk den andre tråden du hadde elr noe. Du finner det ut når du får en PSP. Er ikke værre enn å bare vente. UMD filmer skal der jeg viste deg på bilde i går. videoklipp kan legges på minnekort. 9453171[/snapback] har allerede psp! og forresten hvor i minnekortet?
Bebeluv Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Les brukermanualen som følger med maskinen da. Det er den hviteblokken med masse ark klemt sammen til et hefte viss du ikke visste hva det var. Minnekortporten er nede på siden til venstre.
dekar24k Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Du kan også bruke PSP som laserpistol. Lag en ny tråd så hjelper sikkert noen deg med det også.
yates56 Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Det du jo kan gjøre er å gå inn på youtube, søk på how to put videos on psp eller no, og da ser du på videoene som dukker opp og da har du svaret
Pebble Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Du kan også bruke PSP som laserpistol. Lag en ny tråd så hjelper sikkert noen deg med det også. 9453743[/snapback] Jaa.. jeg hørte noe om det! Aldri fått det til selv da! brukt den som balltre noen ganger, men aldri fått til laserpistol.. finner ikke noen guide på det heller.. så, kunne vært fint om du hjalp meg litt... Her en noe som kan hjelpe deg på vei da..
Anixion Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Last ned PSP Video 9 (: http://www.pspvideo9.com/ Det er bare å legge inn filmen du vil konvertere, også kan du overføre det til PSP.
Diskuterer Skrevet 9. september 2007 Forfatter Skrevet 9. september 2007 Bra at noen svarer seriøst her.. 9458565[/snapback] Helt enig med deg =) Takk alle sammen..
arokh Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Skjønner ikke helt hvorfor disse tullingene over ikke vil hjelpe, dette er da et tema mange lurer på. Video på PSP med nyere firmware skal ligge under /VIDEO på minnebrikken og ha .mp4 ending. Den må være av formatet MPEG4, alternativt med AVC/H.264 codec. Max oppløsning: MPEG4: 368x208 H.264: 480x272 Handbrake vil hjelpe deg med å konvertere DVD'er til riktig format.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå