Gå til innhold

AMDs desktop-planer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det spørs hvor lang tid det tar før det kommer et skikkelig godt chipset til de prosessorene. Men det låver godt for prisene på Tbred B utover året :)

 

Spørs jo litt hva du legger i "skikkelig godt", men når det er så lang tid siden hammer ble annonsert og det så ut som den skulle bli lanseringsklar for en god stund siden, så har chipset leverandørene fått ganske god tid på seg til å lage stabile og ganske optimaliserte chipset.

 

Når Athlon først kom hadde AMD liten aksept, og chipsetleverandørene turte alldrig å være førstemann ut for å masseproduserte chipset. Nå det er nesten motsatt, "alle" leverandører har chipset klare, og hk leverandørene har bestillinger inne for lengesiden.

 

Totalsett tror jeg både chipset og hk vil være mere klare nå enn noen gang tidligere vi har fått nye prossessor generasjoner.

Var ikke mange som ikke ville hoppe på innkjøp av en Pentum 60/75 når den ble introdusert, og jeg tror hammer serien vil være like "klar" både på cpu/chipset og hk siden.

 

Drivere er jo også spennende, men der har jeg ikke annet å komme med enn at jeg er opptimist :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Helt teit d opplegge til Gates, Intel og AMD!! :grumpy:

Lure på katti de hær prossesorne kommer ut?? :evil:

 

ÅÅÅ!! Hate dæm... :cry: Dæm kain jo få tak i all informasjon osv...

En MP3 da, d e jo en global skandale i høyeste grad!!!

 

Vi må jo stå imot de hær jævlan og boikotte d hær!!

:woot:

 

Eg prate me en data kis og han sa at det dær e bare toill og at d går mange år for nokka sånt komr!!! :-?

 

Nånå dæm får no ture me seg sjøl uten min støtte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...