Chrynarx Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 (endret) Er det noen av dere godtfolk derute som har virkelig lyst til å låne med en Warcraft3: Regin of choas CD-key? Finner ikke igjen spillet mitt så er litt kjedelig. Skal selv rett etter Regin Of Chaos er lastet inn, legge til The Frozen Throne så dermed vil det ikke gå utover deg om en annen har registrert samme CD på ROc hvis du spiller TFT.. På forhånd takk;) Har en kompis som søker TFT CDkey så hvis noen har det kan jeg få låne den da? Send CD-key på PM hvis du har en du føler å dele med meg;) Endret 8. september 2007 av Mazage
Dʋgɢtung Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Ta gjerne en titt på hvilket forum du nettopp postet i. Står det ikke World of Warcraft der? :-)
Chrynarx Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Nærmeste vi kommer Warcraft 3 da vettu complexion;)
celidog Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Er det noen av dere godtfolk derute som har virkelig lyst til å låne med en Warcraft3: Regin of choas CD-key? Finner ikke igjen spillet mitt så er litt kjedelig. Skal selv rett etter Regin Of Chaos er lastet inn, legge til The Frozen Throne så dermed vil det ikke gå utover deg om en annen har registrert samme CD på ROc hvis du spiller TFT..På forhånd takk;) Har en kompis som søker TFT CDkey så hvis noen har det kan jeg få låne den da? Send CD-key på PM hvis du har en du føler å dele med meg;) 9451468[/snapback] Kjøp deg cd key. Det vill gå utover den som er dum nok til å låne deg en cd key. Siden om du spiller på b.net selvom du har registrert med din TFT key vill ikke han andre kunne logge på b.net fordi hans WC3 ROC blir brukt.
Zeph Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Spør på bruktmarkedet, det er ikkje ønskeleg at den slags blir tatt på forumet. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg