Gå til innhold

Høytalerpakke til rundt 1000'lappen...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Offtopic : brune ha, hvordan yter det 4800se kortet ditt. Tenker på 3dmarks, og lignende. Lurer på om dem ligger noe høyere enn 4400 i det hele tatt ?

Scorer 11600, 2% mer enn de med 4600 (med samme CPU) scorer ifølge 3dmark.

Masse rart, kameraten min som har 9700 scorer tusen mer enn meg.

Så jeg er fornøyd, skal få mer....

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale at du kjøper Creative Inspire 6.1. Det er mange som har problemer med disse høytalerne. Etter noen dager/uker begynner de å komme med høye smell og rare lyder fra subwoofer. Jeg har selv dette problemet og det er mildt sagt irriterende. De fungerte bra den første måneden men så begynte subwoofer og smelle. Det er såpass høyt at jeg skvetter skikkelig hver gang. Nå venter jeg på en ny strømforsyning og eventuelt ny subwoofer fra Creative.

Det pågår en lang diskusjon om dette i Creative forumet der du kan lese mer:

 

http://no.europe.creative.com/support/foru....asp?thre=28510

 

På side 17 står følgende svar fra en Creative ansatt:

 

"Hi Everyone,

 

As promised, here are some more details on the issue some of you are experiencing.

 

The problem resulted in a "popping" sound on the Inspire 6.1 6700 speakers system, described in more detail throughout the thread.

 

Following investigation it appears that the tolerance on power supply adapters provided with certain units is higher than anticipated. The output from these power adapters can cause the power circuit on the speaker sub-woofer to shutdown thus leading to the "popping" sound. This has appeared on some speaker sets when they have been used for a period of time.

 

If you are experiencing these problems on your speakerset, you can have your power adapter replaced. Please contact Creative at [email protected] including your serial number, a daytime delivery address and a telephone contact number for that address.

 

Alternatively you can contact Technical Support by telephone, the contact numbers can be found here:

http://uk.europe.creative.com/support/kbas...ne.asp?langid=1

 

Cat"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...