Gå til innhold

Seinfeld-quiz! (les første post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får komme med et spørsmål jeg da....Hvilken skuespiller har deltatt med to forskjellige rollefigurer i Seinfeld. (tenker da ikke På Jackie Chiles......) En liten og en ganske stor rolle.....

Larry David har vel både vært Newman og Steinbrenner i tillegg til noen få mindre roller, blant annet tror jeg han har solgt pølser, og vært på tv i forbindelse med en redningsaksjon der han freaker litt ut i en livbåt.

 

Det er IKKE Larry David jeg tenker på. han er ofte forkledt og/eller kun med med stemme. Denne skuespilleren er med i to forskjellige roller som ikke har noe med hverandre å gjøre. Den ene rollen (som også har rollenavn) går igjen i flere episoder mens den andre er kun i en episode. Har jeg satt dere fast nå? Man må nok ha sett en del Seinfeld for å kunne svare på dette....hehe:-)

Lenke til kommentar
Får komme med et spørsmål jeg da....Hvilken skuespiller har deltatt med to forskjellige rollefigurer i Seinfeld. (tenker da ikke På Jackie Chiles......) En liten og en ganske stor rolle.....

Larry David har vel både vært Newman og Steinbrenner i tillegg til noen få mindre roller, blant annet tror jeg han har solgt pølser, og vært på tv i forbindelse med en redningsaksjon der han freaker litt ut i en livbåt.

 

Det er IKKE Larry David jeg tenker på. han er ofte forkledt og/eller kun med med stemme. Denne skuespilleren er med i to forskjellige roller som ikke har noe med hverandre å gjøre. Den ene rollen (som også har rollenavn) går igjen i flere episoder mens den andre er kun i en episode. Har jeg satt dere fast nå? Man må nok ha sett en del Seinfeld for å kunne svare på dette....hehe:-)

Kan det være Larry Charles? Kommer rett og slett ikke på hvem det kan være. Får ikke håpe det er for åpenbart når det kommer frem:P

Lenke til kommentar
Får komme med et spørsmål jeg da....Hvilken skuespiller har deltatt med to forskjellige rollefigurer i Seinfeld. (tenker da ikke På Jackie Chiles......) En liten og en ganske stor rolle.....

Larry David har vel både vært Newman og Steinbrenner i tillegg til noen få mindre roller, blant annet tror jeg han har solgt pølser, og vært på tv i forbindelse med en redningsaksjon der han freaker litt ut i en livbåt.

 

Det er IKKE Larry David jeg tenker på. han er ofte forkledt og/eller kun med med stemme. Denne skuespilleren er med i to forskjellige roller som ikke har noe med hverandre å gjøre. Den ene rollen (som også har rollenavn) går igjen i flere episoder mens den andre er kun i en episode. Har jeg satt dere fast nå? Man må nok ha sett en del Seinfeld for å kunne svare på dette....hehe:-)

Kan det være Larry Charles? Kommer rett og slett ikke på hvem det kan være. Får ikke håpe det er for åpenbart når det kommer frem:P

 

Ikke Larry Charles heller.....Det er ikke så veldig åpenbart....Jeg gir dere til i morgen før jeg avslører det....haha:-)

Lenke til kommentar
Får komme med et spørsmål jeg da....Hvilken skuespiller har deltatt med to forskjellige rollefigurer i Seinfeld. (tenker da ikke På Jackie Chiles......) En liten og en ganske stor rolle.....

 

Her er svaret på spørsmålet: Skuespilleren heter Marty Rackham. Han dukket først opp som Officer 1 i "The Trip part II" (Den scenen der George og Jerry er i LA for å finne Kramer og de blir hentet av en "Black and White" og får lov til å prøve sirenen.) Han har noen replikker.

Senere dukker han opp i episodene "The sniffing accountant" (1993), "The opposite" (1994) og "The scofflaw" (1995) som Jake Jarmel (Elaines venn og han som ikke ville si hvor han hadde kjøpt brillenen sine)

Endret av osmano
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...