kloningen Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Hallo! Her om dagen så dreiv jeg å utforska vista , så på logg inn skjermen så trykket jeg på knappen nederst i venstre hjørne, så merket jegav skjermleser, jeg logget inn og den begynner å lese opp.. Og her kommer problemet, hvordan i huleste fjerner jeg den?!?! Jeg har prøvd å ta å krysse vekk fra skjermleser, men kommer opp igjen etter reboot.. DEt er ikke noe problem å avslutte den når den har begynt, men den sinkr ned dataens oppstart no sinnsykt'' Takk I fremtiden, Thomas
espeneppi Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 bumper denne Har samme problemet, får den bare ikke vekk.
Crossfire Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Er ikke helt sikker men kanskje control panel -> change startup programs?
kloningen Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 hjelper ikke, jeg har formatert nå, så det plager ikke meg lenger
Dannan Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Her kan du finne det i kontrollpanelet ivertfall: Start -> Kontrollpanel -> Trykk på Hjelpemiddel -> Trykk på Hjelpemiddelsenter Øverst i kategorien 'Utforsk alle innstillinger' ser du 'Bruk datamaskinen uten skjerm' trykk på den og du får opp alternativer for å ta vekk igjen kryss: Ta de vekk, trykk deretter lagre, etter å ha trykka bruk skal det vel i teorien virke, men det må dere teste. (har ikke testa det i frykt om det ikke virker, vil jo ikke ha samme problemet selv )
sondreet Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 Her kan du finne det i kontrollpanelet ivertfall:Start -> Kontrollpanel -> Trykk på Hjelpemiddel -> Trykk på Hjelpemiddelsenter Øverst i kategorien 'Utforsk alle innstillinger' ser du 'Bruk datamaskinen uten skjerm' trykk på den og du får opp alternativer for å ta vekk igjen kryss: Ta de vekk, trykk deretter lagre, etter å ha trykka bruk skal det vel i teorien virke, men det må dere teste. (har ikke testa det i frykt om det ikke virker, vil jo ikke ha samme problemet selv ) Hadde det samme problemet selv, ble kvitt det med metoden din Dannan, tusen takk for godt tips! Skjermleseren har plaget meg en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå