tom_bjk(politistudent) Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) Mulig jeg har drømt,men går det ann å spille splitscreen på warhawk? Enten så har jeg lest det et sted eller så har noen sagt det. Sikkert et dumt spørsmål,men verdt et forsøk.. Forøvrig så har jeg blitt totalt hekta..Farlig vanedannende spill,gode 240,- investert. Endret 7. september 2007 av tom_bjk
shaker Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Ja 4 stk kan spille sammen. Kommer an på om server tillater split screen eller ikke da.
Knebel Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Det skal da være mulighet for det ja ihht. Wikipedia ihvertfall. Link Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
IMG_123 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Kan bekrefte at det fungerer aldeles strålende!
Lommiss Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Det du gjøre er å joine en uranka server, slår på de kontrollene du vil skal spille med deg, og trykker på start, så er du med
Bastian90 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Verdt å merke at det må være plass på serveren. Hvis det er 32 av 32 spillere så kan man ikke hoppe inn med en kotroller til, man må vente på en ledig plass.
tom_bjk(politistudent) Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Så det er så enkelt som å bare trykke start på kontroller nr 2?? Hvordan er frameraten da? Det kan jo åpne for et vanvittig kult co-op gameplay sammen med venner:) Synes spillet bare blir bedre og bedre hvis man ser bort i fra feilen med ranking systemet!
BadSmile Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Så det er så enkelt som å bare trykke start på kontroller nr 2??Hvordan er frameraten da? Det kan jo åpne for et vanvittig kult co-op gameplay sammen med venner:) Synes spillet bare blir bedre og bedre hvis man ser bort i fra feilen med ranking systemet! 9450142[/snapback] Feilen med ranking system skal visstnok være fikset nå Så fra nå skal du komme opp i rank Lest ihvertfall på ps3forums.com, og skal antageligvis være sant!
IMG_123 Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Så det er så enkelt som å bare trykke start på kontroller nr 2??Hvordan er frameraten da? Det kan jo åpne for et vanvittig kult co-op gameplay sammen med venner:) Synes spillet bare blir bedre og bedre hvis man ser bort i fra feilen med ranking systemet! 9450142[/snapback] Feilen med ranking system skal visstnok være fikset nå Så fra nå skal du komme opp i rank Lest ihvertfall på ps3forums.com, og skal antageligvis være sant! 9450157[/snapback] Kan bekrefte at rankingsystemet ikke funker. Testet for 5 min siden.
Bebeluv Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Jeg kan bekrefte at det er lit bob bob Fikk ikke noe poeng når jeg spilte i år på Sony sine server.
AndreasGS Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Jeg har aldri fått et eneste poeng siden jeg fikk spillet, har ikke spilt på 2 dager eller noe da. Men det er fortsjatt morro og fly warhawken da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå