Mountain Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 * One of the billboards seen during the demo advertised "Shark Credit Cards," while others advertised "Pirate Music" and "The Whiz" ("The Whiz" is the type of phone that Niko uses.) * The HUD is described as "minimalist to its core." There is a mini-map, a "low-key" cash counter, and they say that the HUD in general looks more clean than in previous GTAs. * The magazine states that Ammu-Nation no longer exists. A lot of other magazines spoke about new methods of obtaining weapons, but until now, none of them actually confirmed whether Ammu-Nation still exists. * The rocket launcher will return (what would a GTA game be without one?) * One of the female pedestrians screams "this s*** is bananas!" from her vehicle. * A fare meter appears on-screen as soon as Niko enters a cab, and the camera pans around it as it drives. * The little green guy on crosswalks is crisp and clear. * Clothing in GTA IV is described as "customizable, and also realistic." So no more leopard cowboy hats we presume? * On shooting, the magazine states that: "the cover system borrows elements of Gears of War, and Rainbow Six: Las Vegas." It also says that "the aiming is a Resident Evil 4, over the shoulder style." KILDE
E-wok Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Denne tittelen kommer til å gi verden hakeslepp. Og vi må vente helt til Mars eller noe? For no dritt!
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Jeg vil bygge en tidsmaskin. 9457131[/snapback] Jeg vil gjerne være betatesteren din.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 (endret) Jeg vil gjerne være betatesteren din. 9457203[/snapback] Enig med han. Endret 9. september 2007 av Slettet-1ZSK0pUMX2
Mountain Skrevet 9. september 2007 Forfatter Skrevet 9. september 2007 (endret) Jeg vil gjerne være betatesteren din. 9457203[/snapback] Enig med han. 9457243[/snapback] Eg ville ikke teste beta, tenk hvis det er en bug som gjør at du går tilbake i tid? Endret 9. september 2007 av Narrie
thehazen Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 eller kanskje vi havner alt for langt frem og spiller gta 7 på ps5.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 (endret) Skjer med å Quote seg selv :!: 9457441[/snapback] :O var litt trøtt der eller kanskje vi havner alt for langt frem og spiller gta 7 på ps5. Godt mulig.:!: Endret 10. september 2007 av Slettet-1ZSK0pUMX2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå