Gå til innhold

Resistance: online problemer


Layn

Anbefalte innlegg

Når jeg skal spille resistance: fall of men, online kommer det opp en beskjed om at jeg ikke har internet connection eller no sånt. selv om jeg kan spille full auto online og kan surfe på nettet:S

 

Hva kan problemet være? :hmm:

 

EDIT: eller nærmere bestemt= Når jeg trykket på online game på multiplayer menyen kommer følge beskjed opp:

"Network connection failed. Disconnecting from network."

Endret av Layn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Resistance har god historie så viss du bare skal spille online :ohmy:

Ikke minst Coop story. Warhawk er en god online erstatter for resistance.

9450850[/snapback]

 

Jada, men har jo spilt co-op o.l. endel nå da;D litt lei, vil ha videre utfordringer^^ Online ftw, men neida

Lenke til kommentar
Fungerer andre spill på ps3 online da? Hvis ikke må du kanskje åpne noen porter og slikt?

9451333[/snapback]

 

Full auto 2 fungerer, det er det jeg har.. Fant et sted hvor det sto som svar til en som hadde samme problem, sto liste over et par porter for playstation nettverk

 

Sto følgende:

"""hey man im getting the exact same thing right now, i managed to get nat type2 once i gave the ps3 a static ip address and opened up some ports for the its ip address. i thought this should fix the problem as before i had nat type 3. I opened the following ports

 

80 TCP

443 TCP

5223 TCP

3478 - 3479 UDP

3658 UDP

 

These are the ports that www.portforward.com says you need to open for the playstation network.

 

 

http://portforward.com/english/routers/por...ion_Network.htm

 

thats the link for my particular router instructions. Anyway let post back if you get it working. im lost as what to do next."""

 

Men uansett så har jeg ikke peiling på hvordan jeg eventuelt åpnet porter for resistance :hmm:

 

Må jeg kanskje følge de instruksene på den siden, bare finne de riktige for min ruter og ikke hans ruter?

Endret av Layn
Lenke til kommentar

Men problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg følger disse innstruksjonene helt :dontgetit: Kan sikkert finne disse port-navnene til min ruter, men i så fall hvordan får jeg åpnet disse? har egentlig ikke peiling på hvordan man gjør dette på en PC:S

 

EDIT: tror jeg fant ut hvordan jeg fikser det med portene, men vet ikke om det er løsningen, så melder ifra om det fungerer;)

Endret av Layn
Lenke til kommentar
Hva slags merke er routeren din da? Kanskje jeg kan hjelpe, selv om jeg er amatør på nettverksproblemer.  :)

9453101[/snapback]

 

1.Okey, nå kom jeg igang :dribble:

2.Jeg fant guiden for min ruter til playstation netverket:)

3. Det sto først: Open a web browser like internet explorer or Netscape. Enter the ip address of your router in the address bar of your browser. In the picture above the address bar has http://www.google.com in it

4. så sto det: at det skulle komme opp en box med sånn passord og bruker navn.. Det gjorde det også, men jeg har ikke peiling på hva slags passord og brukernavn somm jeg skal fylle inn her:S... Hvis jeg bare finner ut dette, kan det være at dette er løsningen på problemet, men står fast når jeg ikke får logget inn på ruteren :(

Endret av Layn
Lenke til kommentar

Har du prøvd standard brukernavn og passord? Standard brukernavn kan være "admin". Standard passord er ingenting.

Om ikke det fungerer, var det en fra ISP som installerte router? Isåfall skal login være nedskrevet i et eller annet papir, som du/dere fikk.

 

Om enden på regla er at du ikke kommer deg inn på router uansett, så må du vel bare resette den. Da bruker det å være et hull bak på, som du stikker en kulepenn e.l. inni. Er det en trådløs-router så husk å sette nytt passord og kryptering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...