Gå til innhold

Leter etter et zombie spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Zombies ate my neighbors  :thumbup:

9445689[/snapback]

Er det det gamle Lucas Art (eller Film)-spillet til SNES? Hvis du har Xbox 360 er Dead Rising bra. Resident Evil-spillene har masse zombier (ingen i RE4).

Left 4 Dead hands-on impressions

Edit: Var det ikke en zombie/horror single player-mod til Half-Life også?

Endret av Darth Kjell
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg spelet Condemned + criminal minds... trur eg det heiter! har gjennomført de og satt å skjalv i handa!

Spelet går ut på å finne en person som har laget et narkotika middel som gjer alle heit tulne! Du må rive av rør på veggen å slå til dei dør, stange dei med hodet eller bruke en støm maskin som nesten paralyserer dei i 5 sekund, nokk til å drepe dei små men ikkje til å drepe dei store!! Spennendes spel!! Ambefales på det sterke!! :dribble:

Ikkje zombi men gale mennesker!

Skrevet

Enig med Dead rising, et must om du digger zombie, invester i en 360 for det :-)

Dessuten kommer resident evil 5 snart, og det er det ikke mer å si om, det kommer til å bli en højdare :thumbup::thumbup::thumbup:

Skrevet
Enig med Dead rising, et must om du digger zombie, invester i en 360 for det :-)

Dessuten kommer resident evil 5 snart, og det er det ikke mer å si om, det kommer til å bli en højdare :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

9450432[/snapback]

Du har fulgt med skjønner jeg, RE5 kommer ikke før 2009, viss det er snart for deg så veit ikke jeg =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...