Darth Kjell Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) Zombies ate my neighbors 9445689[/snapback] Er det det gamle Lucas Art (eller Film)-spillet til SNES? Hvis du har Xbox 360 er Dead Rising bra. Resident Evil-spillene har masse zombier (ingen i RE4). Left 4 Dead hands-on impressions Edit: Var det ikke en zombie/horror single player-mod til Half-Life også? Endret 7. september 2007 av Darth Kjell
fargoth Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) Her er noen screenshots fra to spill jeg annbefalte i en liknende tråd. Stubbs the Zombie: Land of The Dead - Road To Fiddlers Green: Edit: Dette bildet oppsumerer hvorfor du burde skaffe deg Land of the Dead; En hammer + Zombier. Ellers har vi jo Dead Island som kommer ut i 2008, kanskje verdt en titt? Endret 7. september 2007 av fargoth
Eplekaka88 Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Kjøp deg spelet Condemned + criminal minds... trur eg det heiter! har gjennomført de og satt å skjalv i handa! Spelet går ut på å finne en person som har laget et narkotika middel som gjer alle heit tulne! Du må rive av rør på veggen å slå til dei dør, stange dei med hodet eller bruke en støm maskin som nesten paralyserer dei i 5 sekund, nokk til å drepe dei små men ikkje til å drepe dei store!! Spennendes spel!! Ambefales på det sterke!! Ikkje zombi men gale mennesker!
Saiko Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Vil gjerne ha et spill jeg kan få nå 9445685[/snapback] Urban Dead Screenshot: http://www.urbandead.com/im/screenshot4.png
dokkers Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Enig med Dead rising, et must om du digger zombie, invester i en 360 for det :-) Dessuten kommer resident evil 5 snart, og det er det ikke mer å si om, det kommer til å bli en højdare
Bebeluv Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Enig med Dead rising, et must om du digger zombie, invester i en 360 for det :-)Dessuten kommer resident evil 5 snart, og det er det ikke mer å si om, det kommer til å bli en højdare 9450432[/snapback] Du har fulgt med skjønner jeg, RE5 kommer ikke før 2009, viss det er snart for deg så veit ikke jeg =/
Enceladus Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 (endret) *Redigert* Left 4 Dead er zombie spillet jeg alltid har ventet på! Ble klar over det først nå! Last ned filmer her: http://cyborgmatt.com/L4D/ Det ser utrolig lovendes ut! Endret 8. september 2007 av Mr. Gnom
Piratpjokken Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 kjøp deg garrys mod 10.. der er en morsom zombiemod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå