Haanss Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Savner dette spillet jeg, har lenge ønsket at det kom ut på X-box Live Arcade.. noen som vet om det vil komme?
robiwan Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Etter det jeg har hørt er 3D-realms for dette, men MS er ikke så hypp på å ha for mange "like" spill på arcade. Og med Doom og nå snart Quake 3 Arena på arcade tror jeg vi må se lang etter Duke på en en god stund... Men hvis Quake 3 blir en suksees og MS ønsker å følge opp, skal vi ikke se bort i fra at Duke kan bli den neste FPS på arcade...
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 I følge George Broussard, mannen bak Duke Nukem og som fortsatt jobber på DNF, har 3D Realms nettopp startet å prate med MS om en port, og om alt det går bra så har vi kanskje spillet på Arcade i løpet av 2008. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=81268
robiwan Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Hmmm... Ser jo en mulig connection til DNF her. Lansere Duke på arcade, vil være en ypperlig mulighet til å hype Duke igjen... Huff, nå gikk akkurat ned den gata jeg veit jeg ikke burde gå ned, hater Glede-Seg-Til-Duke-Nukem-Forver-Gata....
DimebagBarrell Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 HØR HER! DU SAMMENLIGNER IKKE DUKE FUCKING NUKEM 3D MED QUAKE OG DOOM!! Sorry at jeg capser, men Duke er på et helt annet nivå!
phewBAR Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Duke Nukem 3d var det første spillet jeg prøvde over LAN! Good old days!
Alex ws Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 I følge George Broussard, mannen bak Duke Nukem og som fortsatt jobber på DNF, har 3D Realms nettopp startet å prate med MS om en port, og om alt det går bra så har vi kanskje spillet på Arcade i løpet av 2008. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=81268 9445434[/snapback] Dæng! Tar det virkelig så lang tid å få portet over et urgammelt spill? Eller er det å få presset det inn i "kalenderen" med de andre utgivelsene som kanskje er problemet?
Zappza Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Etter det jeg har hørt er 3D-realms for dette, men MS er ikke så hypp på å ha for mange "like" spill på arcade. Og med Doom og nå snart Quake 3 Arena på arcade tror jeg vi må se lang etter Duke på en en god stund... Men hvis Quake 3 blir en suksees og MS ønsker å følge opp, skal vi ikke se bort i fra at Duke kan bli den neste FPS på arcade... 9445414[/snapback] Q3A på Arcade? KNALL
robiwan Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 HØR HER! DU SAMMENLIGNER IKKE DUKE FUCKING NUKEM 3D MED QUAKE OG DOOM!! Sorry at jeg capser, men Duke er på et helt annet nivå! 9446757[/snapback] Okey, føler det er meg du sikter til her, men jeg bare gjentar det jeg har lest(har ikke tid til å finne link nå desverre). Just to be clear: JEG sammenligner ikke Duke med hverken Doom eller Quake. Det kommer fra en som har gått å venta på DNF i 10 år! Etter det jeg har hørt er 3D-realms for dette, men MS er ikke så hypp på å ha for mange "like" spill på arcade. Og med Doom og nå snart Quake 3 Arena på arcade tror jeg vi må se lang etter Duke på en en god stund... Men hvis Quake 3 blir en suksees og MS ønsker å følge opp, skal vi ikke se bort i fra at Duke kan bli den neste FPS på arcade... 9445414[/snapback] Q3A på Arcade? KNALL 9447284[/snapback] Yupp, her har du link til og med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå