Rescue me Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Husker ikke hva de filene heter, men de åpnes i Acrobat Reader og kan flyttes mellom forsjellige OS (Windows, Mac, Linux osv) uten at de forandres noe. Hva het disse filene? Det jeg leter etter er et program hvor man lager slike filer. Noen som vet?
JimL Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 pdf? finnes mange programmer for å konvertere f.eks ms word-filer til pdf-dokumenter.
Rescue me Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 pdf? finnes mange programmer for å konvertere f.eks ms word-filer til pdf-dokumenter. 9439166[/snapback] Var PDF ja. Tusen takk for svar . Kan du gi noen eksempler på slike programmer?
Rabbid Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 oblivion: Man bruker ikke kategorien "Annet" for programvare-hjelp.
Rescue me Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Sorry. Glemte at det var en egen kategori for programvare.
Admiral1 Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Google is your friend http://kenchiro.tripod.com/howtoPDF.html Rapporteres for flytting.
Zeph Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
Skagen Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 PDFcreator fungerer utmerket og er gratis!
Rabbid Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Personlig bruker jeg OpenOffice og så eksporterer jeg til PDF, men hvis du bruker Word kan du installere en sånn PDF-skriver. Tror den heter FlashPaper, men kan ta feil.
Skagen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 PDFcreator er en sånn PDF-printer, og kan lagre til PDF fra samtlige programmer som har mulighet for å printe. PDFcreator lurer programmene til å tro den er en fysisk printer.
vargaz Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Jeg bruker CutePDF. 9442398[/snapback] Bruker også cutepdf, veldig fornøyd med det programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå