Gå til innhold

Tracke 360 med DHL


lamer

Anbefalte innlegg

Da har jeg sendt min kjære 360 med DHL for tredje gang. Kundesupport på Microsoft sa at det ville ta mellom 20 og 25 dager før jeg kan regne med å få den tilbake. Noen som vet om noen mulighet for å tracke hvordan det går? Har fått et referansenummer av support, men er det noe jeg kan bruke på nett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipset, men det ser ut som om Livekontoen må være integrert med 360'n og det er den jo egentlig... :hmm: Har fått 2 referansenummer av kundestøtte - en til selve hendvendelsen og som muligens hører til DHL. Har prøvd den sistnvevnte på DHL sine nettsider, men det funka ikke...

Lenke til kommentar
Takk for tipset, men det ser ut som om Livekontoen må være integrert med 360'n og det er den jo egentlig... :hmm: Har fått 2 referansenummer av kundestøtte - en til selve hendvendelsen og som muligens hører til DHL. Har prøvd den sistnvevnte på DHL sine nettsider, men det funka ikke...

9437271[/snapback]

 

Prøv det andre selskapet som Microsoft-is også bruker men som jeg ikke kommer på i farta etter atter en nattvakt og Alzheimer-light.

De gav meg også et DHL nummer som det viste seg å være til det andre selskapet.

 

#Banker hodet i bordet#

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du tenker muligens på UPS. Det var dem som ble brukt når jeg sendte min inn i Mars i fjor. Men vel og merke var det DHL når jeg måtte sende den tilbake et halvt år etter det igjen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Hvordan ser trackingnummeret ditt ut?

Basert på erfaring fra jobben har TNT numre som starter med GE, UPS sine starter med 1Z og DHL har jeg ikke så mye peil på.

 

Uansett kan du jo forsøke trackingnummeret på både www.tnt.no og www.ups-norway.com

Lenke til kommentar
Har DHL kommet og hentet din 360 har du automatisk fått en trackingnummer som står på papiret du skrev under på

 

Det står øverst til høgre, 10 tall og begynner som oftest på 3

9437917[/snapback]

 

:thumbup: Jepp, det stemmer! Kult, nå kan jeg følge litt med her...Takker!!

 

Apropos pakkesporing, så brukte jeg denne siden: http://www.pakkesporing.no/ - her finnes alle(?) som driver med leveranser

Endret av lamer
Lenke til kommentar

Men det sporingsnummeret gjelder vel kun forsendelsen ned dit. Man kan jo ikke vite når pakka kommer tilbake på bakgrunn av det nummeret.

 

Han duden som henta boxen min akkurat sa at han trodde de hadde sluttet helt å reparere xboxene og automatisk sendte ut nye xboxer. Jeg tror kanskje det bare skjer i enkelte tilfeller hvor det blir for komplisert å reparere. Men jeg håper de bare sender meg en ny, og da tar det visst bare 14 dager :-P

Endret av ymsefisen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...