Skyax Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Hei Etter å ha formatert pc`en min, og instalert BF2 igjen, så har jeg begynt å få høy ping. Før har jeg alltid hat svært god ping(noe jeg forsatt har på den bærbare som har tråløst) Men nå som jeg har formatert pcen, så får jeg den aldrig under 170. Pcen har XP og bruker ikke tråløst internett, hvis det har noe å si.... Håper noen kan hjelpe meg:)
Selvin Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 (endret) Hvor gode er signal forholdene til det Trådløse Nettverket? Laster du ned noe mens du spiller? Endret 5. september 2007 av Selvin
Skyax Skrevet 5. september 2007 Forfatter Skrevet 5. september 2007 (endret) Bruker ikke tråløst Vet ikke hvordan jeg ser hvor god den er.. Fant noe som jeg ikke vet hva er: Sendte pakker: 144 022 Mottatte pakker: 125 257 Nei jeg laster ikke ned noe mens jeg spiller... Endret 5. september 2007 av sniper_eagle
nosync Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Sikker på at det er ikke autoupdate som kjører i bakgrunnen siden du har nettopp formatert?
Skyax Skrevet 5. september 2007 Forfatter Skrevet 5. september 2007 Ganske sikker på det ja. Kan det være en driver jeg ikke har oppgradert?
Selvin Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Og du får høy ping på alle servere? Du kunne prøvd en annen netverkskabel, og du kunne også prøvd å installere nyeste drivere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå