philippo Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Prøvd alt, nå trenger jeg hjelp! For tiden driver jeg med en del CSS, og helt siden starten har jeg hatt en merkelig outlagging. Skjermen min fryses i 2-5 sec, og kan hverken se eller høre ting som skjer rundt meg, og plutselig har jeg warpet mange meter i retningen jeg sist bevegde meg. (Kan legge til at det ikke skyldes skjermen, med tanke på at andre kan se laggen). Generelt ville jeg tenkt på dette som enten et inet problem, eller eventuelt hardware problem. Nå er jeg i tvil. Jeg har langt bedre pc enn mange av de jeg spiller med, og inet funker fint i alle andre spill. Hadde lenge cl_flushentitypacket problem i cs, men det gikk over da jeg oppgraderte linjen min til 2mb. Rates er fine, har reinnstallert, inet funker genrelt fint. Noen som har noen forslag?
wwwerner Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Det finnes et eget underforum for Counter-Strike, denne posten skal egentlig ligge der. Har du nyeste driver til skjermkortet ditt? Har du egentlig god nok pc til å kjøre CS:S?
ilpostino Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 grunnet dobbelposting stenges denne tråden.
Anbefalte innlegg