sickboi Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 hvor lang levetid kan man forvente av en bærbar pc? har hørt mange si at man ikke bør forvente noe ut over 3 år....
Thor. Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Levetiden kan være opp til 5 år den. Men dette varierer på forbruket og om du flytter/drar den med deg overalt. 3 år er tiden det tar til du bør kjøpe nye deler til maskinen vil jeg tro.
Trazor Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Levetiden skal vel være 5 år, men hvor lenge den er brukenes er vel noe annet. Tenker da på hvor lenge den klarer å kjøre programmer som er nye. Se f.eks en 5år gammel laptop i dag, og hva den evt hadde klart å kjøre i dag
TheHead Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Har en del forskjellig utstyr hjemme hos meg, inkludert en 5 år gammel laptop som jeg i utgangspunktet kun bruker til internett og mail osv.. Funker helt fint så lenge jeg ikke kjører noen tyngre applikasjoner, så levetiden kommer helt an på hva du har tenkt å bruke den til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå