tormi Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Hei folkens! Gamer Bioshock.. Faen det skremmer vettet av meg... Men no har eg da altså endelig ved funn av min 3 plasmid endelig skjønt poenget med dem. Dette betyr altså at jeg har istedet for å finne nye plasmids slotter så har jeg bare byttet dem ut så jeg sitter nå altså igjen med kun den siste som er "telekinetic". Jeg har nettopp fått denne så jeg gikk tilbake til en tidligere save og fikk også da "incinerate". Men går det an å få tilbake den første "freeze" greiene eller må jeg starte spillet på nytt? Kan man kjøpe plasmids? Isåfall hvor?
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Du kan bytte plasmids i Gene Banks - du mister ingen.
tormi Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Du kan bytte plasmids i Gene Banks - du mister ingen. 9429495[/snapback] Og det er maskiner som "vendor" maskinene eller?
FredrikFtw Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Etthvert kan du også kjøpe flere plasmid slots hos vendors.
Fenixen Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 herrefred.. les nå inni spillet.. er masse info der... dessuten har du 3 slots fra starten av så skjønner ikke hvordan du ikke klarer å ha både incinerate, teli og lightning som forøvrig er den første...
mortenandre Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 herrefred.. les nå inni spillet.. er masse info der... dessuten har du 3 slots fra starten av så skjønner ikke hvordan du ikke klarer å ha både incinerate, teli og lightning som forøvrig er den første... 9430298[/snapback] 3 slots? jeg begynte med 2...
Jack_Daniels Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Ja man begynder nokk med 2 slots, Nettop runda det spillet jeg Litt for kort spill Cyclone Traps PWN!
tormi Skrevet 5. september 2007 Forfatter Skrevet 5. september 2007 herrefred.. les nå inni spillet.. er masse info der... dessuten har du 3 slots fra starten av så skjønner ikke hvordan du ikke klarer å ha både incinerate, teli og lightning som forøvrig er den første... 9430298[/snapback] Les no posten min da Men du har rett eg burde lese inni spillet også Cluet var at eg BYTTET ut de plasmidene jeg hadde. Dermed hadde jeg hentet 3 men satt igjen med bare en til slutt fordi jeg istedet for å legge til bare byttet dem. Takker forøvrig for hjelpen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå