Gå til innhold

Bioshock Plasmids - kan det fixes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Gamer Bioshock.. Faen det skremmer vettet av meg... Men no har eg da altså endelig ved funn av min 3 plasmid endelig skjønt poenget med dem.

Dette betyr altså at jeg har istedet for å finne nye plasmids slotter så har jeg bare byttet dem ut så jeg sitter nå altså igjen med kun den siste som er "telekinetic". Jeg har nettopp fått denne så jeg gikk tilbake til en tidligere save og fikk også da "incinerate". Men går det an å få tilbake den første "freeze" greiene eller må jeg starte spillet på nytt?

Kan man kjøpe plasmids? Isåfall hvor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713
Skrevet

Du kan bytte plasmids i Gene Banks - du mister ingen.

Skrevet
Du kan bytte plasmids i Gene Banks - du mister ingen.

9429495[/snapback]

Og det er maskiner som "vendor" maskinene eller?

Skrevet

herrefred.. les nå inni spillet.. er masse info der... dessuten har du 3 slots fra starten av så skjønner ikke hvordan du ikke klarer å ha både incinerate, teli og lightning som forøvrig er den første...

Skrevet
herrefred.. les nå inni spillet.. er masse info der... dessuten har du 3 slots fra starten av så skjønner ikke hvordan du ikke klarer å ha både incinerate, teli og lightning som forøvrig er den første...

9430298[/snapback]

3 slots? jeg begynte med 2...

Skrevet

9430298[/snapback]

Les no posten min da :) Men du har rett eg burde lese inni spillet også :)

Cluet var at eg BYTTET ut de plasmidene jeg hadde. Dermed hadde jeg hentet 3 men satt igjen med bare en til slutt fordi jeg istedet for å legge til bare byttet dem.

Takker forøvrig for hjelpen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...