balder Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Eg har spelt ein god del Overlord og samlet ein god del penger(ca 60.000). Kva skal eg bruke dette til?
nosync Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Kjøpe ting til slottet ditt. Blir den EVIL..
Zethyr Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Har du den beste utrustningen da? Det regner jeg nesten med.. Dessverre må man grinde life-force for å kunne oppgradere utstyret, det nytter ikke bruke pengene der.. Når du har det beste utstyret er det kun å sløse penger på slottet som nytter.
balder Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Har du den beste utrustningen da? Det regner jeg nesten med.. Dessverre må man grinde life-force for å kunne oppgradere utstyret, det nytter ikke bruke pengene der.. Når du har det beste utstyret er det kun å sløse penger på slottet som nytter. 9428911[/snapback] Kor går eg for å oppgradere. Er det inne på slottet? Eg har ikkje gått inne på slottet enda, men spelt for det meste ute. Eg har lite system i spelingen, men eg prøver å finne desse smelter som skal returnerast. Har funnet 2, Prøver å finne den tredje,
Zethyr Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Du går ned ei trapp inne på slottet ja.. når du har en ny smelter kan du kjøpe nytt utstyr
balder Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Du går ned ei trapp inne på slottet ja.. når du har en ny smelter kan du kjøpe nytt utstyr 9428976[/snapback] Så eg må finne alle 3 "smelter" for å ha muligheit å oppgradere?
Zethyr Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Hver smelter gir tilgang til bedre ting.. så fort du har 1 ny en kan du bytte ut hele garderoben din
balder Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Hver smelter gir tilgang til bedre ting.. så fort du har 1 ny en kan du bytte ut hele garderoben din 9429029[/snapback] Har du nokon tips kor eg finner desse smelterene? Det er vell kanskje ikkje så lett å forklare da det er eit stor landskap.
Bruktbilen Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 er dette spillet ett slags rpg spill? 9428995[/snapback] Fantasy Action Adventure.
Zethyr Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Hver smelter gir tilgang til bedre ting.. så fort du har 1 ny en kan du bytte ut hele garderoben din 9429029[/snapback] Har du nokon tips kor eg finner desse smelterene? Det er vell kanskje ikkje så lett å forklare da det er eit stor landskap. 9429052[/snapback] Den første er ute på landet, den andre er i slutten av kloakken (sewers lvl 2, synes jeg huske; nei ei trapp) før heaven peak (?), og den tredje er i dverg-byen.. noe mer enn det er jeg ikke i stand til å forklare, da det er lenge siden jeg har spilt.
Bruktbilen Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) som da vill si? vet lite om det 9429076[/snapback] Du springer rundt som på et enormt platformspill der du bruker dine minions til å ødelegge ting for deg, de er slavene dine. Det høres kanskje ganske kjedelig ut, men så snart du prøver 10 min så finner du ut at du aldri skulle prøvd det, fordi det er så avhengig og morsomt. Grafikken er topp, nesten alt kan knuses av dine minions, de pløyer igjennom det meste, sauer, mennesker og så drikker de seg full hvis du angriper øl. De tar også på seg armor/våpen av det de dreper som gjør dem sterkere, dette gjør at de ser enormt fet ut også. Edit: Så har du et eget slått som du kan oppgradere, der du kan lage armors og sloss i arena++. Endret 4. september 2007 av Bruktbilen
veluci Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 dette hørtes jo digg ut da.. noen som har link til noen anmeldelser av dette spillet?
balder Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Hver smelter gir tilgang til bedre ting.. så fort du har 1 ny en kan du bytte ut hele garderoben din 9429029[/snapback] Har du nokon tips kor eg finner desse smelterene? Det er vell kanskje ikkje så lett å forklare da det er eit stor landskap. 9429052[/snapback] Den første er ute på landet, den andre er i slutten av kloakken (sewers lvl 2, synes jeg huske; nei ei trapp) før heaven peak (?), og den tredje er i dverg-byen.. noe mer enn det er jeg ikke i stand til å forklare, da det er lenge siden jeg har spilt. 9429099[/snapback] Har du spelt igjennom det? Var det vanskeligt?
Zethyr Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Nei, jeg har ikke spilt igjennom det.. langt derifra.. er selv halvveis i alveskogen, og så har jeg ikke gjort noe særlig i Heavens Peak.. Har lagt spillet litt på hylla, studerer tross alt.
balder Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Har du den beste utrustningen da? Det regner jeg nesten med.. Dessverre må man grinde life-force for å kunne oppgradere utstyret, det nytter ikke bruke pengene der.. Når du har det beste utstyret er det kun å sløse penger på slottet som nytter. 9428911[/snapback] Kva meiner du med å grinde life-force før ein kan bruke pengene?
balder Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Hver smelter gir tilgang til bedre ting.. så fort du har 1 ny en kan du bytte ut hele garderoben din 9429029[/snapback] Har du nokon tips kor eg finner desse smelterene? Det er vell kanskje ikkje så lett å forklare da det er eit stor landskap. 9429052[/snapback] Den første er ute på landet, den andre er i slutten av kloakken (sewers lvl 2, synes jeg huske; nei ei trapp) før heaven peak (?), og den tredje er i dverg-byen.. noe mer enn det er jeg ikke i stand til å forklare, da det er lenge siden jeg har spilt. 9429099[/snapback] Kor er dverg byen? Er det ein by med dverger?
Venerable Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 (endret) Har du den beste utrustningen da? Det regner jeg nesten med.. Dessverre må man grinde life-force for å kunne oppgradere utstyret, det nytter ikke bruke pengene der.. Når du har det beste utstyret er det kun å sløse penger på slottet som nytter. Kva meiner du med å grinde life-force før ein kan bruke pengene? Du misforstår. Betalingsmiddelet for å oppdatere armor og våpen er ikke penger, det er life-force. Derfor er det ikke 'før man kan bruke pengene' han sier, les det Zethyr sier igjen, så forstår du sikkert. Endret 6. september 2007 av LunarPoet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå