fredrick4 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg skal kjøre opp til lett-mc i mars. sjer at det ligger mange lett-mc ute til slags på nette no fordi det er sikkert mange som skal slege mcèn til vinteren. Bør jeg kjøpe lett-mc før vinteren, eller er det like greit å vente til mars?
Wackee Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Sidan du ikkje skal køyre opp før til mars ville eg ha venta, det dukkar som oftast gode og bedre tilbud etterkvart, og du slipper alt vedlikeholdet i vinter
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Det samme har blitt diskutert i denne tråden i et annet forum http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?f=1&t=7109&hilit= Det mange glemmer er at hvis man kjøper sykkelen etter mai så er det også betalt veiavgift, så du sparer noen kroner der også. Jeg tror egentlig at det går for det samme når man kjøper, så lenge man finner noe man tror er et godt tilbud er det bare å hoppe på
fredrick4 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Skrevet 5. september 2007 ok;) men er det ikke dårligere utvalg om våren? ska kjøpe meg ktm exc.
>Jonas< Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Nå på høsten er sjansen større for å gjøre et godt kjøp, fordi de som ikke skal ha sykkelen lenger selger den nå, for å slippe å ha noe som opptar unødvendig med plass og slikt. Sjekk listeprisen først, så vet du om du kan gjøre et godt kjøp.
ssswopp Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 de fleste kjøper om høsten ja da har du også en sykkel å dulle på hele vinteren også btw, jeg har en ktm exc tilsalgs
Bearar Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Du får nok ikke kjørt opp i mars. Må nok vente til mai. Jeg hadde kjøpt nå på høsten, for det er ofte litt billigere.
fredrick4 Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Du får nok ikke kjørt opp i mars. Må nok vente til mai?? hvorfor får jeg ikke kjørt opp i mars?
Fugitive Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Skal du ha oppkjøring i Mars? eller skal du begynne på lett Lappen i Mars?
Bearar Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Oppkjøring starter vanligvis 1. mai. Om det er veldig fint vær i april, vil det kanskje starte tidligere. Er det dårlig vær i mai, vil det starte seinere. Du har hatt alle kjøretimer, teori, sikkerhetskurs osv regner jeg med?
fredrick4 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Tar teorien på mandagen, ka mangler jeg for å kjøreopp da?
Fugitive Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Tar teorien på mandagen, ka mangler jeg for å kjøreopp da? 9448035[/snapback] Det spørs hva du har tatt! du har tatt trafikalt, mc kurs trinn 1, teori og? Landevei? langkjøring? bykjøring? osv.
r0zie Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 biltilsynet starter ikke oppkjøring på mc før 1. mai her vertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå