ammar3 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Jeg har kjøpt en spill som heter Ultimate Spiderman, når jeg trykker for å installere, ikke spille men istallere spillet så kommer det opp en beskjed hvor det står: Ultimate Spiderman har sluttet å virke, Windows ser etter en løsning på problemet... Jeg Vet ikke åssen jeg skal fikse problemet, kan noen her hjelpe meg? Endret 4. september 2007 av ammar3
Ayb Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Har ikke peiling på Vista, men prøv å høyreklikk og "kjør som administrator"
Jext Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Dårlig emnetittel, vil anbefale å forandre den eller så kommer nok en moderator og sier det samme.
ammar3 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 (endret) Har ikke peiling på Vista, men prøv å høyreklikk og "kjør som administrator" Har prøvd, men virket ikke. Noen andre her? Endret 4. september 2007 av ammar3
Ayb Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Hvordan forandre emnetittel? 9426800[/snapback] Du redigerer førsteposten. Edit: du fiksa det visst mens jeg skrev dette:P Endret 4. september 2007 av GW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå