hfthomas Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) blir litt frustrert når det er 3 spill som ikke funker. flightsim 2004: pga at jeg må ha administrerende rettigheter som jeg faktisk har. (har prøvd å høyreklikke og "kjør som administrator", men da trenger jeg kode. rart, for når jeg skriver passordet mitt, så funker det ikke) feilmelding: Battlefield 1942: nekter å installere, kommer feilmelding om manglende ett eller annet når det er 2% uti installeringen. feilmelding: battlefield 2: vil ikke gå inn i menyen, skjermen blir bare svart ett sekund eller mindre og går tilbake. Dette er de tre spillene jeg spiller mest som jeg nå ikke kan spille. Rart at Flightsim 2004 ikke funker når Flightsim X funker på samme datamaskin! Har prøvd masse: skrudd av og på brannmur restartet pc en del ganger reinstallert spill flere ganger Reinstallert grafikkdrivere flere ganger (ikke at dette skulle ha noe effekt på installeringen av bf1942?) har også fått en annen til å se på dette. skrudd av\fjernet antivirus. Har 4 andre spill inne som funker: hitman 2 silent hunter 3 pro cycling manager 2007 Flight sim x (som nevnt) Min maskin: http://www.norek.no/k/ki.aspx?sku=331365 STOR EDIT: Jeg bestemte meg for å formatere, og du kan si det var bryet verdt! etter å ha installert alle drivere og piss, så begynte jeg å installere BF42, og den samme feilmelding kom.... men, jeg tok cden ut og pusset litt, og vips så funket alt! Flight sim ble installert og funket som det skulle. men, jeg lurer fortsatt på hvorfor den meldingen kom opp. det er fryktelig rart! Men...... Grunnen til at battlefield 2 ikke funker er på grunn av at jeg har integrert skjermkort. Så hvis denne feilen oppstår kan det rett og slett være at spillet ikke støtter pcen din. så det er nok ikke bare å sjekke ytelse før man spiller bf2 da blir det ihvertfall ikke bærbar bf2 på meg Og til dere som har problemer, hvis all feilsøking som jeg har gjort som reinstallere spill, restarte pc osv, så er nok de få alternativene igjen å formatere pcen. Endret 6. september 2007 av spax
nosync Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Du må legge med din maskin specs, så vi kan se/fatte mer av problemet. Og eventuelt feilmeldinger som dukker opp.
hfthomas Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 (endret) er denne pcen. http://www.norek.no/k/ki.aspx?sku=331365 Feilmeldingene må jeg ta når jeg kommer hjem;) EDIT: den burde ikke ha noe problem med å kjøre de tre spillene. den kjører jo flight sim x og silent hunter 3 lett. Endret 4. september 2007 av spax
Mr. K Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Hvis du høyreklikker på snarveien til det spillet som ikke vil starte fordi du ikke har administrative rettigheter (eller som du faktisk har), og velger egenskaper > kompitablitet > og krysser av for "Kjør dette programmet som Administator", funker det da? Har selv hatt det problemet. Endret 4. september 2007 av double-a
Bjonski Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg tror ikke battlefield 2 funker på pcer uten skjermkort.. dvs, Nvidia/Ati..
hfthomas Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Hvis du høyreklikker på snarveien til det spillet som ikke vil starte fordi du ikke har administrative rettigheter (eller som du faktisk har), og velgeregenskaper > kompitablitet > og krysser av for "Kjør dette programmet som Administator", funker det da? Har selv hatt det problemet. 9425437[/snapback] ja, jeg har prøvd å kjøre som administrator og, men da trenger jeg passord =/
hfthomas Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Jeg tror ikke battlefield 2 funker på pcer uten skjermkort.. dvs, Nvidia/Ati.. 9425442[/snapback] Lett å få tak i skjermkort til pcen min?
operg Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg tror ikke battlefield 2 funker på pcer uten skjermkort.. dvs, Nvidia/Ati.. 9425442[/snapback] Hvis den kjører Flight Sim X lett har den nok skjermkort
Gromle Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg tror ikke battlefield 2 funker på pcer uten skjermkort.. dvs, Nvidia/Ati.. 9425442[/snapback] Hvis den kjører Flight Sim X lett har den nok skjermkort 9425803[/snapback] Om har faktisk får bilde i utgangspunktet har han nok skjermkort
hfthomas Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Hvis den kjører Flight Sim X lett har den nok skjermkort 9425803[/snapback] kjører alt på medium high, og da går det helt greit
hfthomas Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Jeg tror ikke battlefield 2 funker på pcer uten skjermkort.. dvs, Nvidia/Ati.. 9425442[/snapback] Hvis den kjører Flight Sim X lett har den nok skjermkort 9425803[/snapback] Om har faktisk får bilde i utgangspunktet har han nok skjermkort 9425893[/snapback] hehe
hfthomas Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 oppdatert post med bilder av feilmeldingene!
Bjonski Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg tror ikke battlefield 2 funker på pcer uten skjermkort.. dvs, Nvidia/Ati.. 9425442[/snapback] Hvis den kjører Flight Sim X lett har den nok skjermkort 9425803[/snapback] Om har faktisk får bilde i utgangspunktet har han nok skjermkort 9425893[/snapback] Les.. Skjermkort av typen Nvidia/Ati... Intel GMA ting går under integrert skjermkort i mitt hode..
hfthomas Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 (endret) så skal det spillet som krever minst av tre grafikkmessig ikke virke på grunn av for dårlig skjermkort? Endret 4. september 2007 av spax
stonebro Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 så skal det spillet som krever minst av tre grafikkmessig ikke virke på grunn av for dårlig skjermkort? 9427342[/snapback] Ikke for dårlig, bare feil. Mulig spillet bare liker chipsets fra NVidia / ATI.
hfthomas Skrevet 5. september 2007 Forfatter Skrevet 5. september 2007 da blir det formatering av en 3 uker gammel pc etterpå! kommer tilbake med rapport om hva som skjer. battlefield 1942 burde jo klare å installere ferdig. Hvis bare ett av spillene funker etterpå så blir jeg glad.
hfthomas Skrevet 5. september 2007 Forfatter Skrevet 5. september 2007 (endret) WHOOHOOO! første problem løst! Battlefield 1942 er installert og jeg har prøvd å spille. det funker. Det begynte å månge på det samme greiene på installen som før formatering. Da ble jeg egentlig litt forbanna, men siden jeg hadde hatt så mye søvn så klarte jeg å kontrollere meg så jeg tok ut cden og pusset litt på undersiden på tross av at det nesten ikke var noen riper og skitt. etter det så funka det happy now! nå er det på tide med neste spill da. flight sim 2004 til pers EDIT: Og det funker! Null problemer med install og sånt med det spillet! Endret 5. september 2007 av spax
hfthomas Skrevet 5. september 2007 Forfatter Skrevet 5. september 2007 Battlefield 2 funker fortsatt ikke! samme feilen. har installert nyeste patch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå