Gå til innhold

Idioti på sitt beste.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg var i et random guild på hordesiden engang (jeg er main alliance) for å mimre litt ved å spille ku-shaman. Var vel lvl 38 eller noe den gangen. Så hadde alle pro-gutta på 60 vært i BWl eller et eller annet og hatt noen uenigheter med noe loot. Og plutselig etter lang stillhet i guild-chatten så står det:

7w randomnick Well I think <randomnick> is a fucking asshole, and I dont give a damn if he's GM or not. He should be taken out back and shot in the face tbh. THAT WAS MY SHOULDERS FOR FUCK SAKE! And he's a powerhungry ninjalooting acne-whore.

For de som ikke skjønte "7w" der, så prøvde altså vedkommende å skirve "/w randomnick" til en kompis for å whine privat. Men det enda altså opp i guild-chatten så alle kunne se det, fordi han var for kjapp.

Det endte med:

[GM] THIS ... IS ... SPARTA!!

Randomnick has been kicked out of the guild

[Medlem #1]wtf?

[Medlem #2]olololollol shits

[Medlem #3]LOLLERCOOKIES??

[Medlem #4]HAHEHHAEHHAHEHAEH

Aldri ledd så høyt i hele mitt liv.

9491160[/snapback]

Når skjedde dette? I år? Fjor?

9503598[/snapback]

Er ikke så forbanna lenge siden egentlig, var i våres engang. (i år ja)
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gikk i tidenes mest retardete PUG igår kveld.

Jeg har en 53 priest som jeg levler sammen med en kompis som har en 55 lock.

Vi finner oss en PUG til BRD med en 70 druid, 53 druid og 54 warrior.

- 70 druiden er resto og healer. Jaja tenkte vi, da dør vi ihvertfall ikke. Åjoda, han waster CR i endingen, følger ikke med. Og vi wiper mye.

Han needet over meg på en fiery weapon enchant plan, for alten hans, en 31 lock.

- Warrioren er protection og har noen epicer. Wall of dead b.la.

Det er vel greit å levle med protection hvis du synes det er morsomt, men denne warrioren kunne like godt ha vært en rogue. Han gikk på non elites i pull, skifta _aldri_ target. Brukte ikke sunders. Brukte overhodet ingen form for AOE tanking som thunder clap eller demo shout. Og når DPS eller healer fikk aggro tauntet han ikke vekk, han fortsatte å tanke et target.

- 53 druiden tok kaka dog. Han begynte med å mase om å få shared quests (noe jeg ikke liker, skaff deg dine egne quests. Ikke kom å ta mine drops.), også hadde han full quest log og skjønte ikke hvorfor vi ikke ville dele quests...

Han begynte etter hvert å mistenke locken for å ha roll hack. "Why do you allways win?" skrev han flere ganger.

Vi begynte å kødde med han og sa at vi hadde roll hack. Han tok tydeligvis ikke en spøk. Så når det droppet en epic og vi greedet og jeg vant beskylte han meg for å ha ninjaet den.

Han gjør seg til master looter og begynner å ninjae flere items. Bla. Essence of fire. Som han ikke kunne gi til den som /rollet høyest fordi den var soulbound ifølge han.

Det hele ender opp med at vi overpuller og HSer ut.

Jeg whisperer etterpå til druiden at han er av de som ødelegger spillet, og at jeg håper at jeg aldri igjen møter på han.

Jeg får til svar: "lol, you are nice guild" hilsen GM i THE MYRMIDONS

post-39323-1190184254_thumb.jpg

Endret av MrSifter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...