Gå til innhold

Idioti på sitt beste.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel, før jeg dinget 50, så var en veldig stor noob. En jævla svær en faktisk. Jeg husker spess den gangen jeg dro til RFK rett etter at jeg hadde skaffet Whirlwind Weapon, og gjett hvem som ikke hadde skjold. :p

Likevel insisterte jeg på å tanke selv om shaman hadde like mye armor og HP som meg (han hadde skjold :p ), til slutt fikk jeg viljen min, men jeg bare nooba on, mente jeg var tank... Men det var jeg ABSOLUTT ikke. Charge, heroic strike spam, rend spam, hamstring spam. :D

Til slutt fikk jeg ikke viljen min til noe, husker ikke hva, så jeg sa: "Fine, I'll make us wipe then." så løp jeg og pulla hele instancen.

Det hele endte med at de whisper spamma meg med "say byebye to your account kkkk" etter en 3 timers ban, var jeg frik og rask. Gjett om jeg lo de opp i trynet når jeg kom online igjen. :D

9483497[/snapback]

Hva var grunnlaget for 3timers bannen :S ?

Skrevet

*Ledd lenge og vel over at noen sa til meg at det fantes tbane mellom sw og if

*vært stup full i raid, og gjort..ehm underlige ting.

*sovna flere ganger

*fallt av stolen en gang, og klarte ikke å slutte å le, fortalte det til raidet, det ble en kjapp wipe, alle skratt lo.

for å nevne noe

Skrevet

Når eg begynte med wow så fikk eg litt dra-hjelp av en venninne som boosta meg igjennom instancer. Så når eg var med hun fikk eg lov til å neede på alle drops osv.

Når eg en dag fikk meg gruppe til WC på egenhånd, hva tror dere eg gjorde? Jo, eg needa selvfølgelig på alt som droppa og når eg såg en kiste sprang eg bort for å åpne den før noen andre. Hele gruppa var pissed off på meg og eg skjønte ikke at eg gjorde noe galt.

:blush:

Skrevet (endret)

Min egen...

Jeg oppdaget først at det fantes en scrollbar i talent-vinduet da min paladin fikk en blessing of kings på seg for første gang som jeg ikke fant i noen av talent-trærne.. Var jo ikke akkurat level 10 heller... :blush:

Duh!

Endret av pax1
Skrevet

Jeg grinda skilpadder i tanaris nesten 2 levler, fordi jeg trodde de kunne droppe epic. Også nå flere år senere var jeg der igjen på lvl 70 og drepte en skorpion som droppa Staff of jordan... LoL

Skrevet (endret)

Har forsåvidt gitt meg med WoW, men i sommer skulle jeg ta Arcatraz eller Botanica (husker ikke helt). Hadde i hvertfall fått tak i 4 stk til en gruppe - for det meste PUG (deriblant en druid som verken kunne tanke eller heale), men vi trengte en tank. Etter mye spamming i LFG fikk vi endelig en warrior som skulel tanke.

Da vi går inn i instansen og begynner buffe, kommer det fra warrioren

"I will only fury tank" - ok?

Hva mener han med det? Greit nok han ikke er prot specca men. Så viser det seg at fyren INSISTERER på å dual-wield tanke.

"Can you please at least equip a shield on the bosses?", kommer det spedt fra holy priesten som skal heale.

"No, I will only dual wield" - Ok, så jeg antar at han har IMBA epic gear så han ikke trenger noe skjold.

Vi tar en runde med trash, og jeg ser kjapt at healer er OOM. Jeg inspecter ham - han har bra blått + noe epic gear - alt i orden der m.a.o.

Vi prøver snakke til "tanken" om at han bør bruke skjold... Det ender med at han forlater gruppen og stoner ut, siden han ikke får lov å DW-tanke.

Rakk ikke å inspecte fyren for å se om han var full av epics, noe en så påståelig warrior burde være for å stå hardnakket på dette med DW-tanking i en lvl 70 5-manns. Så tar jeg likesågodt en titt i Armory for å være sikker - og får meg en god latter! Fyren hadde kun blått og grønt gear, lite av det var lvl 70. mesteparten kun med attackpower, og minimalt med defence og stamina!! Burde kanskje fattet mistanke siden jeg (som warlock) hadde flere hitpoints enn ham (og at han ikke var med i noen av de mere kjenteguildene på servern... )

Det ble ikke noen 5-manns den dagen for å si det sånn...

Endret av Krapfoss
Skrevet

Under en periode i Naxx når vi holdt på som værst, hadde vi en del utskifting i guildet. Vi hadde vært så heldig og hatt en solid kjerne med spillere veldig lenge, og plutselig skulle da villt fremmede ravende sprø folk som ikke kunne engelsk joine oss på de største bossene i spillet på det tidspunktet. Husker spesielt en druid som joinet, og hadde fått noen andre til å skrive søknad for seg. Den var velskrevet og velformulert og det virket da utrolig lovende.

Første dagen han skulle raide, så skulle vi drepe Loatheb. For de som ikke vet det, så fungerer det sånn at alle healere må heale en heal hver, på rad, så det krever endel planlegging. Raidleaderen gav en rask oppsummering til de nye, som såklart hadde lest på forhånd, og druiden svarer "no problem mate". Etter et par timer med intens wiping fant vi ut at "no problem mate" var de eneste ordene han kunne på engelsk, og hadde null måte å gjøre seg forstått eller forstå noe annet på.

En morsom WoW ting som jeg har som en av mine artigste minner fra spilllet er etter guilden vår migrerte til ny server. Mange av dere har sikkert hørt om han crazy onyxia raidleaderen som heter Dives. Han som hyler "ODD GRUPZ TO THE LEFT AND EVEN GRUPZ TO THE RIGHT, MOAR DOTS" etc. Vi ble nokså overrasket over at den guilden faktisk var på nettopp den serveren vi migrerte til, og var rasende festlig å ta noen ZG'er og slikt sammen med de folka. Dives er seriøst så utrolig artig å høre på VT, det opptaket er ikke overdrevent i det hele tatt :p

Som en av de i raidet sa til meg om å raide med han: "Every day is a chance for complete DKP wipe if you manage to screw up"

Skrevet

kjenner en som spiller wow, har selv spillt det før. han er warrior og er vel ikke 60 ennå, han har spillt i snart 2 år og har vel en annen på 30. han spiller aktivt(!) vel jeg var oss han når han skulle tanke i SM. han ber meg kpmme og se når han begynner å tanke bossen. det dropper blå cloth(BoP). han tar need og jeg spør hvorfor? han sier den var blå. og i chatten ser jeg han svarer på mange irriterte spørsmål; "its for my mage" og han var seriøs. tipper han holder på sånn hele tida. er forså vidt det eneste han kan på engelsk. Anen hendelse jeg når jeg var på lan. og to av vennene mine spiller på samme server i samme guild og de har pvp raid. og gjenntatte ganger blirdet sagt(ikke angrip "de som gir dishonor" og selvfølgelig må han gjøre det og alle i raidet får DK av ren dumhet.

inderekte opplevelser =P

Skrevet

Vi var i WC med en random tank, som gjorde en helt ok jobb. Litt merkelig, men ok. Var ganske rettferdig fordeling av items, og vi slakta ned Verdan til slutt. Han droppa staffen, og jeg needer på den fordi jeg trenger den. Alle andre passer. Så kommer vår flotte tank og needer han også. Alle sier WTF og stemninga blir sånn nokså sur, for han vant jo den selvfølgelig over meg.

På neste mob begynner han å dælje løs med staffen, som han ikke har noen skills på, og vi lurer på hvorfor i svarte han gjør det.

Han svarte: "It needs traning." :!:

Skrevet
Vi var i WC med en random tank, som gjorde en helt ok jobb. Litt merkelig, men ok. Var ganske rettferdig fordeling av items, og vi slakta ned Verdan til slutt. Han droppa staffen, og jeg needer på den fordi jeg trenger den. Alle andre passer. Så kommer vår flotte tank og needer han også. Alle sier WTF og stemninga blir sånn nokså sur, for han vant jo den selvfølgelig over meg.

På neste mob begynner han å dælje løs med staffen, som han ikke har noen skills på, og vi lurer på hvorfor i svarte han gjør det.

9487332[/snapback]

Var det på Stormreaver? Ellers finns det flere sånne idioter :p

Skrevet

9487332[/snapback]

Hahahaha, aldri ledd så mye av WoW.

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Min main er Troll Rogue...

Enough said :cry:

Ingen som advarte meg når jeg starta :cry:

Skrevet

Må kritisere meg selv no.

Guilden skulle ta hydross i dag. De har han på farm, men eg er helt ny. Siden eg hadde mest FR skulle eg tanke han. For de som har tanket hydross vet de at han må pulles forsikig. Man må rolig rundt en kant og så intercept han raskt, hvis man er for treg vil bossen løpe over en grense og skifte til nature dmg, og adds vil komme.

Greide å pulle bossen over grensen og basicly wipe raidet 4 ganger på rad...

Der var det inntrykket av meg fra den guilden.

Greide det de nesten gangene da ^^

Skrevet

Uff føler smerten din der. Er alltid vanskelig å være nykommer og prøve å gjøre godt inntrykk i en raiding guild. Har selv hatt mange flauser oppigjennom raidingen i WoW. Når jeg spilte Mage husker jeg kitinga på Gluth.. Dret meg ut så sykt mange ganger der før jeg fikk det til ordentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...