Gå til innhold

Idioti på sitt beste.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eg har lest gjennom tråden no, og kan med handa på hjarte seia: WoW er eit spel for seg SJØLV. Eg forstår absolutt NADA av kva dykk snakker om :) Er nesten som å lese eit anna språk. Eg blir faktisk facinert når eg loker rundt på wow-forumet utan å ha peiling på NOKO :)

9427731[/snapback]

Altså, ikke for å være overbeksyttende eller noe, men omtrent alle spill har uttrykk og forkortelser du aldri vil forstå deg på om du ikke lærer dem.

Skrevet
Altså, eg må berre LE.

Eg har lest gjennom tråden no, og kan med handa på hjarte seia: WoW er eit spel for seg SJØLV. Eg forstår absolutt NADA av kva dykk snakker om :) Er nesten som å lese eit anna språk. Eg blir faktisk facinert når eg loker rundt på wow-forumet utan å ha peiling på NOKO :)

9427731[/snapback]

Støttes.

Begynte smått å lese på tråden da den lå på forsiden. Forstod ettpar småting so jeg plukket opp i min første (og eneste) uke som WoW spiller.

Dere har deres eget språk, og deres egen lille verden.. Dere skal ha det!

Skrevet
Altså, ikke for å være overbeksyttende eller noe, men omtrent alle spill har uttrykk og forkortelser du aldri vil forstå deg på om du ikke lærer dem.

Kan godt vere.. Eg har spelt dataspel i alle år, og kan nok dei fleste brukte uttrykk. Men poenget mitt med den forrige posten var at WoW-språket skil seg så ut i forhold til det vanlege g33kespråket :) Ikkje noko negativt meint altså, eg ville berre påpeike det :)

Skrevet

husker jeg var i kara for første gang, var litt rask med Multi Shot, og det var bare en som levde, så jeg dro med en hel gjeng som sto ved siden av der....blei litt kaos, men droppa epics så var ikke så farlig:P

Men husker de spurte

"who the fuck did that pull" når vi fighta dem og 2 min etter

" the guy who pulled them should get extra dkp, loot ftw" men holdt meg stille:P

Huntards har dårlig nok rykte:P

Skrevet (endret)

Flott ungdom i sin beste alder, som skal presentere sitt land. :ph34r:

(Legg også merke til "What is a Norway". :) )

EDIT: La ved resten av samtalen også. Og ja, jeg rapporterte aldri personen jeg skulle. Var bare ung og dum og skulle krangle litt :) )

post-133495-1188938091_thumb.jpg

Endret av Syncronautus
Skrevet
Flott ungdom i sin beste alder, som skal presentere sitt land.  :ph34r:

EDIT: La ved resten av samtalen også. Og ja, jeg rapporterte aldri personen jeg skulle. Var bare ung og dum og skulle krangle litt  :)  )

9428462[/snapback]

Profanity filter?

Skrevet
Flott ungdom i sin beste alder, som skal presentere sitt land.  :ph34r:

EDIT: La ved resten av samtalen også. Og ja, jeg rapporterte aldri personen jeg skulle. Var bare ung og dum og skulle krangle litt  :)  )

9428462[/snapback]

Profanity filter?

9429284[/snapback]

Profanity filter er et must, spør du meg.

Skrevet

Tja, var da en gang vi skulle MC. Jeg hadde ikke lyst, var overtrøtt og det som var. Men jeg skylte jo noen guildies tjenester, og som eneste warlock var det greit om jeg var med iallefall til Garr. joda, holdt nå på, merket at jeg ble mer og mer søvnig.

Luci gikk i dørken, husket såvidt noe på vei til Magmadar. Plutselig ringer telefonen og jeg rykker til og tar den.

"Ghandi, hva i svarte er det du gjør ved mag?!"

"hææææ?"

"Vi er ved garr din idiot, pell deg hit!"

"åh, ja, okay..."

"ka du blei igjen på mag for da?"

"sovna..."

*det blir posta i guildchat*

off, var glad når garr gikk i bakken og jeg fikk sove ja ;P

Skrevet

en fin måte å oppleve alle de største idiotene på en realm, er å levle en ny char og gjøre mye instancer. har oppleved så mye surre huer nå at det å trekke ut en spessiell, egentlig er umulig

Skrevet

Klage litt på meg selv jeg da :whistle:

Jeg har prestert å slenge DI på MT mens han tanka Garr i MC :!:

Ble fort litt hektisk og en del clothies gikk i bakken, men vi tok oss inn igjen. tihi.

Tok litt tid før stakkars tanken forsto hva i all verden som skjedde :p

Som ung huntard var jeg også veldig glad i multishot *host* *host* enda bra en lærer med åra :p

Skrevet

litt teit kanskje, men en fyr jeg var i party med for heroic ramparts fant ut at mage var jente og sa jenter kan ikke spille og leava party og joina faen ikke igjen ^^

Skrevet
Klage litt på meg selv jeg da  :whistle:

Jeg har prestert å slenge DI på MT mens han tanka Garr i MC  :!:

Ble fort litt hektisk og en del clothies gikk i bakken, men vi tok oss inn igjen. tihi.

Tok litt tid før stakkars tanken forsto hva i all verden som skjedde :p

Som ung huntard var jeg også veldig glad i multishot *host* *host* enda bra en lærer med åra :p

9429951[/snapback]

multishots ja. har en del skrekkopplevelser med CC'a mobs der ja

Skrevet (endret)

Første gangen i DM når jeg som warrior needa blue stav, og fikk kjeft og ble nedskjelt sa att det ikke var noe problem den skal jeg gi tilbake, men så funka det ikke, jeg ble så sjokkert att jeg måtte logge ut som ung wow spiller hadde jeg ingen forståelse for BOP, maste også høl i hodet mitt på en kompis om jeg kunne få epicene hans når han fikk nye:P

Ellers så drev jeg å lagde arena team i går 2 vs 2. forkalrte att folk måtte være greit geara. men neida folk med 6000-7000 og pve spec som mente de trengte mana framfor stam maste om de ville kunne bli med sa bare nei sorry, da kommer de med en sånn en !

noob gear don matter skill is all

meg Yes skill matters, but if the gear can give you double overallpower. gear and skill combined is even better.

Heldigvis kom jeg i team med en godt geara shadow priest vant 9/10 kamper. var også første gangen jeg spillte arena så er rimelig fornøyd:P

beklager elendig skriving er rå trøtt.

Endret av neoman
Skrevet
Jeg har også løpt forbi døra til C'thun hvis det sier folk noe :p

9427800[/snapback]

Ja , haha :D klassisk tabbe der.

" Hug the wall.. NOT THAT WALL "

Plutselig er hele gangen full av tentakler og beams :D

Skrevet

Jeg hadde endelig spart opp mats til Frozen Shadowweave Robe, og tror du faen ikke jeg klarte å lage meg et ekstra par boots >.<

Jaja, det ble en lærepenge til 1000g. Har i det minste et par for pve og et for pvp nå :p

Hadde også en uheldig ninjapull på ragnaros back in the days, jeg var litt i ørska etter x antall wipes så etter jeg ble ressa løp jeg bare fram til melee spot for å gjøre meg klar... Ikke så lurt i og med at han allerede var summona.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...