vStyle Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Link til intervjuet, Oly? Enig i alt du sier though, men hvis du skal spørre hvilke models folk vil ha - weapon eller player - på det offisielle CSP forumet ville 90 % svart modellene fra 1.6. Så jævlig mange fanboys der som er redd for forandring... Hvorfor venter de på CSP da? Herre.. Og btw de ragdoll effektene hørtes bra ut ^^ Endret 26. oktober 2007 av ExiliuM
nets Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Kunne du linket til det intervjuet? Og helt enig i at ragdoll burde bli lagt oppå de gamle animasjonene ! Link til intervjuet, Oly? Enig i alt du sier though, men hvis du skal spørre hvilke models folk vil ha - weapon eller player - på det offisielle CSP forumet ville 90 % svart modellene fra 1.6. Så jævlig mange fanboys der som er redd for forandring... Hvorfor venter de på CSP da? Herre.. Fordi hvis ikke spillet går frammover grafikkmessig så blir det heller ingen sponsorer. Og bedre muligheter for å sende matcher på TV er også et argument. For CS:S har disse mulighetene, er derfor veldig mange sponsorer ser at det er mer penger å hente der siden det kan sendes på TV (og se pent ut), samtidig som sponsorene får publisitet der også.
Oly Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Link til intervjuet; Alex Garfield Interview. Er enig med ExiliuM at helt nye våpen og player-modeller sansynligvis ville bli lunkent mottatt på det offisielle csp forumet, og derfor mener jeg at kun pro-teams burde hatt stemmerett i dette tilfellet. De har mange års erfaring med pro-gaming på cs, og dette er jo tross alt en pro-mod. Mange cs fans der ute vil kun ha 1.6 med bedre grafikk, punktom.
vStyle Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Litt uklar post nts, men det jeg mente var at det er mange som vil ha oldschool cs models, klin like de som er i 1.6 nå, samme grafikk og alt. Jeg ser ikke vitsen
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Trodde de fleste 1,6 spillerne hatet Source grafikken, jeg.
nets Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Helt riktig, men det er nok fordi de forbinder movements og gameplay med source grafikken
Mr. Fiskum Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Det er nok ikke at de hater grafikken, men hoppet fra 1.6 til source er så stort at det blir uvant for de å spille med så bra grafikk som source har, dessuten så er det mange (blant annet meg) som syns at det er mye bedre spillfølelse i 1.6
nets Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Mhm, og feelinga kommer av at HL1 motoren er en helt annen verden enn HL2. Så CSP er på en måte å få feeling fra HL1 motoren over til HL2 da.
Oly Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Gode nyheter; CSP er ikke død slik mange har påstått etter beta 1.01, for nå er snart beta 1.02 klar for lansering i følge hovedsiden. CSP Beta 1.02 Release Notes
Oly Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 CSP Beta 1.02 har blitt lansert!!! CSP Official Site (er det bare meg, eller har hele CSP hypen roet seg helt ned?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå