Gå til innhold

CSPromod - Hva er dine forventninger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
readme... du legger det innpå steamapps, så sourcemods innpå steam mappa selvfølgelig

Ok;P

Endret av Xarus
Skrevet

CSP 1.01 Bug Fix List Updated

As previously mentioned, we're planning on releasing CSP Beta 1.01 within the next 72 hours. We've made a great deal of progress today in terms of bug fixing; here's a list of already-completed bug fixes and features that will be included in CSP Beta 1.01 (more fixes may be included in the release; this is merely what's already completed):

-Added 5 second buffer for ready/unready commands

-Added mp_public cvar (removes warmup mode entirely when set to 1) for public server play

-Client side crashing (spawning in walls/floors) reduced

-Correct netcode commands are now defaulted

-Crouch slide removed

-Crouch hitboxes fixed

-Crouch jumping now occurs more smoothly

-Crouch viewheight fixed

-Crouching while moving on ladders is now entirely silent

-Fixed T spawn glitch on csp_inferno

-Increased difficulty of window jump on csp_dust2

-Increased difficulty of high rafter jump on csp_nuke

-Joining a team mid-round no longer gives you 0$

-Netcode commands expanded

-Players can no longer switch teams an infinite number of times per round

-Players no longer spawn when joining a team mid-round

-Ready/unready commands no longer have any effect after the game is live

-Respawn_entities no longer crashes servers

Friday October 19th 11:11PM PDT

:love:

Nice! Crouch sliding og crouch hitboxes trengte en stor fix. For ikke snakke om å spawne inn i vegger osv..

Skrevet (endret)

Nå spawna jeg inne i veggen ved t spawn som ct på catchgamers de_dust2 og spillet crasha :<

Endret av ExiliuM
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Ja, spillet crasher ofte.. Bare å vente noen uker så blir det sikkert bedre.. :)

Skrevet

Nå har csp beta 1.01 oppdateringen blitt lansert, og hvordan er deres reaksjoner? For meg ble csp endelig spillbart, for nå virker animasjonene bedre og skuddene treffer nærmere der du sikter. Noe av det beste var at warmup-modusen nå kan bli deaktivert på pub-serverne (hvor mange ganger møtte man da ikke spillere som ikke visste hvordan de skrev ready i konsollen på beta 1?)

Fortsatt herjer spawn-bugs en del (blir spawnet i veggen / under bakken). Terror spawn glitchen på inferno er endelig borte (nå kan man ikke gjemme seg i det inngjerte området), og buy-menyen er nå lik 1.6 sin.

Fortsatt er jeg ikke så glad i å "kaste bowlingkuler" når jeg hiver granater, men dette blir nok senere rettet på.

Hvis de andre oppdateringene kommer like raskt som denne, vil vi ha et feilfritt csp om en måned :p

Skrevet

Helt enig, spillet ble nå spillbart.

Men de må fortsatt fixe den spawn buggen før vertfall jeg begynner å spille mix og kansje med en clan ettehvert.

Skrevet

Da må du bevege deg inn på det farlige området - sticky! Deretter går du inn på "Hvordan få console i css?" (noe som gjelder for alle spill som kjører hl2-motoren) og gjør det som står der;

- console i launch options.

- bind "\" "toggleconsole" --- i autoexec.cfg.

Skrevet (endret)
Hvordan legger jeg inn den nye patchen ?

Edit: Nvm^^

Herregud? Var ikke det en .exe fil som automatisk gjorde alt for deg?

Herregud? Skrev han ikke "Nvm^^"?

Forresten. Noen som har noen bedre erfaringer med CSP i det siste? Har faktisk ikke opplevd så mye rart. :)

Endret av Binko
Skrevet (endret)

Tror generelt at det ikke er så mange som har bedre erfaringer med promod. Spawn-bugs regjerer fortsatt, og CSS player-modellene ødelegger gameplayet raskt. Litt delte meninger om recoilen er å finne, og spesielt desert eagelen har blitt kritisert en del (mange brukere mener at de to første skuddene som avfyres er for upresise).

Det som er irriterende på en del av serverne jeg har vært innpå, er at friendly-fire står på, som for meg er latterlig på pub servere. Det ender som regel med at en spawnkiller sine egne team-mates snarest mulig.

Er passe fornøyd med recoilen, og fant ut at med disse vedlagte kommandoene føltes CSP mer som 1.6;

cl_wpn_sway_scale 0 = gjør at våpenet beveger seg som i 1.6 mens du sprayer

r_drawflecks 2 = viser skuddhullene bedre, dvs at de blir større

Tror først at etter player modellene og lydene har blitt byttet ut, at folk begynner å vise skikkelig interesse for promod. Men først må nok det til enda et par betaer, for å ta livet av de mest merkbare bugsenne.

Endret av Oly
Skrevet (endret)

Takk for tipsene, skal prøve vertfall den med wpn_sway_scale.

drawflecks funker bra, gjør så kulehullene blir mer synlige.

Endret av nts
Skrevet

Nå som betaen av promod har blitt lansert og alt, synes jeg det ville vært fornuftig for utviklerne å tatt noen ukers/måneders pause før de jobber for fullt med neste beta. Hovedmålet med den "rushede" lanseringen av promod, var nok å bevise communitiet av moden ikke var en fake, og nå har det målet blitt nådd. Leste i et intervju av Alex Garfield at han hadde gjennomsnittelig fått fem timers søvn hver natt før lanseringen av den første betaen.

Når det gjelder nye player og våpen modeller til promod, synes jeg at dette hadde vært en fornuftig oppgave av csp utviklerne å gitt til communitiet. Tviler ikke på at det finnes haugevis av erfarne 3D-modell tegnere i CS communitiet som vet hva som eventuelt må forbedres med de klassiske 1.6 modellene, i tillegg til hvordan communitiet vil at de skal se ut. Etter en stund kunne det vært avstemninger fra pro-teams i 1.6, om f.eks. hvilke av leet-crew modellene som vil ta seg best ut (best å overlate de viktige avgjørelsene til pro-teams, slik at ikke majoriteten av "n00bs" stemmer på de mest ubrukelige player-modellene).

En ide som jeg synes hadde tatt seg bra ut i fremtidige versjoner av csp, er 1.6 headshot-animasjonene kombinert med source-ragdoll effektene. Headshots kunne da sett skikkelig dramatiske ut, ettersom vedkommende player snurrer til siden i luften etter en deagle headshot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...