RolfB Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Har nylig kjöpt en samsung 500gig og ble litt skuffet over lydnivået på den synes den bråker like mye som en fireball 15 gig jeg har fra år 2000. Har to seagate barracuda 320+200gig fra för som er mye mer stille enn samsungen.Trodde samsungen skulle väre enda mere stille enn disse men den gang ei. Ikke noe krise ,men angrer på at jeg ikke kjöpte en seagate til isteden .
el_cash Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Høres rart ut, har selv en 500GB samsung som er helt stille. Vil nesten tro det er en feil på disken du har fått hvis den bråker. Sjekk også hvordan den er festet, hvis den ikke sitter skikkelig kan det blir resonnement i kabinettet, det er noe som kan skje alle harddisker.
Caze Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Også kjent som resonans... (ikke resonnement, som betyr tankegang)
andylove Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Høres rart ut, har selv en 500GB samsung som er helt stille. Vil nesten tro det er en feil på disken du har fått hvis den bråker. Sjekk også hvordan den er festet, hvis den ikke sitter skikkelig kan det blir resonnement i kabinettet, det er noe som kan skje alle harddisker. 9423397[/snapback] Ja, helt enig i at det må være noe mekanisk feil med disken. Jeg har to slike, og de er helt lydløse i mitt P182 kabinett. Mine 2 Seagate er som Harly Davidson i forhold. Og det er ca 8-10 grader kaldere (alle montert på samme måte i samme bur).
RolfB Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Mulig det er noe feil med disken .Den sitter montert på samme måte som de andre diskene jeg har . Lyden er som hvis man tar en boks med masse småskruer og rasler litt på den . Har en gammel quantum fireball som lager akkurat samme lyden den fungerer utmerket så den skal vel kansje väre slik. Seagate barracudaene lager en mere dyp og dempet småknatring
_Xorcist Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg vet ikke så mye om støynivået på denne disken fordi jeg har 13 andre harddisker som surrer og går, men jeg har hørt at disken kan lage noe vibrasjonsstøy hvis den ikke er lyddempet med gummi (som vel de fleste nyere kabinett har som standard).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå