Gå til innhold

*********** OPPGRADERINGS MANI ***************


ZAN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-09-26 21:13, ZAN skrev:


Ja pengene kunne løst mange problemer, blant annet alle fattigdomsproblem vis folk var litt mere beviste på hva de brukte "sine" penger på...

Så vis det og diskutere fattigdom i verden (røde kors) kontra "barn" med ett manisk pengeforbruk på datautstyr

er tåpelig ,syntes jeg personlig din holdning er lettsindig, og att du har slett holdning :sad:

og den "kommuniststaten" du bable om er vel ikke akkurat det men heller et forsøk på bevistgjøring blant "apekatter"

da systemet skulle fungert slik att alle hadde så de iverfall ikke sultet .....

noe det ikke gjør :sad:


Thats the case .............



 

Jeg må si du drar denne diskusjonen litt vel langt. Tror du virkelig at de som bruker mye penger på pc utstyr heller ville gitt bort mer til uhjelp? Min oppfatning er at ungdom stort sett ikke gir mye til uhjelp uansett.

 

De ville heller brukt pengene på ferie eller noe sånt.

 

Min holdning er ikke "lettsindig", som du kaller det. Det er bare slik ting er og skal du endre på det så må du forandre forbruksmønstret i hele den vestlige verden. Du kan jo se på innsamlings akjsoner på TV, der går det ganske greit fram at snittet ikke hopper over et par hundrelappper.

Med unntak av terroren i USA, fikk visst inn flere milliarder kroner hvor rundt 7000 døde. I India døde det mer 50000 i jordskjelv, de fikk inn par ti talls millioner.

Folk har ikke noe problem med å gi, det snakk om hvem de gir til.

 

Fattigdom er vel av de "katastrofene" som drar inn minst penger.

 

Penger kunne løst mange problemer ja, men de pengene vil neppe komme fra privat personer.

 

Skal du begynne å snakke om pengeforbruk på uvettige ting så finnes det verre ting enn data utstyr.

 

 

 

Telcontar.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Telcontar på 2001-09-26 23:46 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...