smunii Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Hei;) Jeg trenger hjelp med 2 ting til css dedicated server. det første: Jeg har serveren min oppe og går, alle som vil kan joine, unntatt meg:( Hva skjer? jeg får en sånn error melding opp:S og det andre problemet: Jeg er ikke noe van med CSS (enda) men er van med CS 1.6. men når jeg var inne på "adminlist" der jeg skal adde admins så finner jeg ikke ut hvor jeg skal legge inn ipn Det er ikke likt som det er på 1.6:/ Noen som vet hvor jeg må skrive inn ipen min inne på "adminlist" ?? Håper på svar og hjelp:D MVH SmacH
daruu Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 altså, du kan vel ikke både kjøre server og spille på den selv samtidig? ang det andre så husker jeg ikke gitt, lenge sia jeg spilte cs
smunii Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 altså, du kan vel ikke både kjøre server og spille på den selv samtidig?ang det andre så husker jeg ikke gitt, lenge sia jeg spilte cs 9420472[/snapback] jo det går fint ann og spille på samme internett. ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå