Ayb Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Har litt lyst til å prøve Guild Wars igjen etter at EotN kom ut. Men en ting jeg lurer på - og som holder meg fra å kjøpe det - er om tradesystemet fortsatt er helt likt som når det kom ut. Etter at jeg begynte med WoW la jeg merke til hvor hardt upraktisk det er å skrive opp alle stats og slikt på det du skal selge i chatten. Er det f.eks. blitt slik at du shift-klikker et item for å linke det?
Spirre Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 tror ikke det har endra seg noe spes, utenom kanskje limit på mengde gull du kan overføre og sånt. verdier på diverse til kan tyde på at de har økt limiten
Whalecore Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 (endret) Etter at jeg begynte med WoW la jeg merke til hvor hardt upraktisk det er å skrive opp alle stats og slikt på det du skal selge i chatten. 9419705[/snapback] Mulig jeg misforstår hva du mener nå, men du kan shift-clicke på en item i WoW så kommer den opp som klikkbar i chatten. Endret 3. september 2007 av xantir`
Spirre Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 (endret) jeg misforstår ingenting, jeg bare hater wow og vil ikke ha noe med det å gjøre. det eneste jeg sa var at trade systemet i Gw er som det alltid har vært, i alle fall som jeg vet. eneste var at jeg tror kanskje de har økt litt på max volum ellno for hvor mange av et item eller mengde gull du kan overføre i en trade session edit: sjekka nå, alt er som det har vært Endret 3. september 2007 av Spirre
Ayb Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 Etter at jeg begynte med WoW la jeg merke til hvor hardt upraktisk det er å skrive opp alle stats og slikt på det du skal selge i chatten. 9419705[/snapback] Mulig jeg misforstår hva du mener nå, men du kan shift-clicke på en item i WoW så kommer den opp som klikkbar i chatten. 9419982[/snapback] Formulerte det litt rart. Mente at man må skrive statsene i GW, ikke WoW
Spirre Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 ja du "må" skrive statsene, utenom på grøne items og stuff som ikke har stats i den grad. og det er stort sett disse tingene som er av høy verdi OG relativt lette å få tak i.
Azagrath Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Man bruker jo stort sett forkortelser, men ja, det er fortsatt annonsering i trade kanalen som det alltid har vært. WTS ettellerannet 15^50, 20/20, +30... etc.
Ayb Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 (endret) Takker for svar:) men noen som kan forklare kjapt hva 15^50, 20/20, +30 betyr? heheBare slik at jeg lettere kommer inn i akkurat det. Pleier å være ganske aktiv i tradingdelen av slike spill Endret 3. september 2007 av GW
Piratpjokken Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 (endret) Feilpost men jeg skulle poste noe her uansett Men det jeg skulle si at alle ingame forkortninger går som regel på bare de mest populære tingene. -15^50 betyr 15% mer skade når du har over 50% helse -20/20 betyr at du har 20% sjangse til å gjøre armor penetration 20% /hver 5 skill/angrep altså -+30 blir nok ikke brukt så mye.. Der står det som regel +30 health eller noe.. (det finnes *grønne* items med opp til +60 helse) Det er slikt du finner ut av.. Og husk, det er bare latsabber som kjøper items.. Farm dem selv! Artig, 'sosialt' og spennende! Endret 3. september 2007 av Petersk91
Ayb Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 okok, nice. tenker jeg kjøper GW:EN i morgen, så får vi se om jeg klarer å sette meg inn i det igjen
Spirre Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 da må du ha prophesies (factions eller nightfall skal funke også tror jeg) installert, Eye of the North er en utvidelses pakke, i motsettning til de andre tre pakkene som er gitt ut tidligere
Ayb Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 yup, har Prophecies. Har kjøpt GWEN nå men de hadde ikke pakka med bare EN så kjøpte Platinum Edition. Noe som var dumt for den går visst ikke an å sette sammen med min account med Prophecies på.
N|troXx Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 hei, Ja de har endret trding systemet litt, legges inn i party search, under trading, så all spamming av forskjellige varer har gått litt ned. man kan enkelt lete seg igjennom en liste med alle varene til salgs, og finne rett distrikt også. helt genialt. selfølgelig har prisene gått rett til bunns, så ingenting er så veldig mye verdt lenger. og til den som skrev +30, ja det er maks hp du kan ha på en item i GW
Spirre Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 ser ut som mini pets er verdt en del enda da jeg fikk en mini lich da ene charen min ble 2 år gammel, og den ligger på 225-275k i usa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå