Gå til innhold

Forsikring på laptop

Dishwasher

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Jeg kjøpte en Compal IFL90+ for en måned siden (Som jeg forresten er veldig fornøyd med :) )...

Denne skal jeg bruke på skolen i tillegg til hjemme, og da har jeg funnet ut at det er en idè å få tak i en grei forsikring på den.

Mulig multicom.no tilbyr forsikring på laptopen, det er jeg ikke sikker på? Ellers trenger jeg forslag på steder der de tilbyr tyveri/skadeforsikring for laptoper. Jeg er usikker på hvor dyre disse forsikringene er, men uansett burde jeg hatt en forsikring for rundt 3 år.

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tippe at evt. tyveri, etc, vil bli dekket av dine foreldres (eller din egen) innboforsikring. Er du heldig, har dere også tabbeforsikring som dekker uhell av typen "rygget over pc'n"! :)

Skrevet

Hvis en av foreldrene dine er medlem i NITO tilbyr de gratis forsikring av bærbar pc inkludert i medlemskontigenten... er også en del andre fagorganisasjoner som har lignende tilbud.

Skrevet

Ingen av foreldrene mine er medlem av NITO desverre... Må sjekke opp det med innboforsikring. Jeg bor på hybel nå, så er ikke sikker på i hvilken grad innboforsikringen gjelder... Men hadde vært genialt om jeg slapp å betale noen ekstra forsikring :)

Takker så mye :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...