Gå til innhold

hva med xbox å xbox 360 hver for seg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg virker dette som unødvendig mykje oppdeling. Du kan ha rett i at det kan gjere ting litt meir oversiktleg, men når aktiviteten ikkje er større trur eg det går like bra med dagens løysing. Så lenge folk er flinke til å lage gode emnetitlar er det ikkje noko stort problem å finne fram til aktuelle trådar.

 

 

Spørsmål om strukturen på speldelen av forumet blir normalt behandla under "Tilbakemeldinger til Gamer.no". Eg flytter derfor tråden din dit.

Lenke til kommentar
For meg virker dette som unødvendig mykje oppdeling. Du kan ha rett i at det kan gjere ting litt meir oversiktleg, men når aktiviteten ikkje er større trur eg det går like bra med dagens løysing. Så lenge folk er flinke til å lage gode emnetitlar er det ikkje noko stort problem å finne fram til aktuelle trådar.

 

 

Spørsmål om strukturen på speldelen av forumet blir normalt behandla under "Tilbakemeldinger til Gamer.no". Eg flytter derfor tråden din dit.

9419530[/snapback]

 

Det er ikke et problem akkurat men det hadde vert enklare,

eg er ikkje så inresert i xbox 360, men jeg digger vanlig xbox å hver gang det kommer en xbox 1 tråd blir den nedrent av andre tråder...

pluss jeg tror det hadde blitt mer aktivitet vertfall på xbox 1 tråden... :thumbup:

 

ok jeg trodde gamer var en annen side :D

Lenke til kommentar

Du har nok rett i at det kan gjere det lettare å finne fram til trådar som ellers kunne forsvunne i mengda. Men det er og enkelte praktiske hensyn å tenkje på. For det første vil det ikkje vere så mykje aktivitet i denne underkategorien. For det andre vil det bli veldig mange underkategoriar viss vi skal dele opp alle kategoriar på denne måten. Dette fører og til meir trykking.

 

Eg forstår at det kan vere kjekt med ein eigen kategori for Xbox-folket, men reint praktisk trur eg ikkje vi vil vere tent med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...