1915 Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Hvordan kan jeg finne ut hvilke drivere som mangler ? jeg har nettopp formatert. lenge siden sist så. jeg vet jeg har installert alt av chipset osv slikt. men kommer ikke på hva jeg kan ha glemt ?
geir__hk Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Det kan jo være alt mulig. Hvilket hovedkort har du? Har du PCI-enheter installert utover det som allerede finnes på hovedkortet?
FooKer Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Lydkort, og gameporten til lydkortet... Creative audigy kanskje?
Grant_Lee Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Det kan kanskje være Trusted Platform Module (TPM) - dog mest sannsynlig dersom dette er en bærbar. Grant_Lee
1915 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 (endret) HAH JEG MÅ LE. HVOR ser du at det er en laptop ? nei du der tok du skammelig feil. det er en stasjonær pc. har bygd den selv Hovedkort: ASUS P5N-E SLI eneste PCI kort jeg har i pc'n er et trådløst nettverkskort. og det er installert drivere til fordi jeg får nett gjennom trådløst. Endret 3. september 2007 av 1915
Grant_Lee Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Jeg sa ikke at du hadde en bærbar. Jeg forsøkte å være hyggelig å si at det kunne være TPM som manglet, men at det var mest sannsynlig at det kun var aktuelt dersom du hadde en bærbar PC. Du skriver ikke noe i det opprinnelige innlegget hva slags PC du har, så jeg åpnet bare for muligheten at det kunne være en bærbar du hadde. Nisse! /Grant_Lee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå