Gå til innhold

Et gammelt og vindskjevt naust


PMnormal

Anbefalte innlegg

Under den tidligere omtalte fotosafarien ved sjøkanten så støtte jeg på dette motivet, et kraftig vindskjevt naust/båthus. Man assosierer kanskje ikke slike bilder med meg, men de utgjør faktisk en ikke ubetydelig del av min produksjon. Personlig synes jeg at det er ganske pent, men ikke noe spennende og kryptisk for å si det slik. Hva synes dere?

Ps: Kamera var i vater.

All redigering er foretatt i ljosstoga.

 

Bildet er tatt på 18mm og iso 100. Lukkertiden var 1/125s og blenderen f/11.

post-76334-1188758335_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ps: Kamera var i vater.

9412988[/snapback]

Det sier dem alle :)

 

Jeg vet ikke helt. Jeg synes bildet ble rotete; bebyggelsen i bakgrunnen blir for fremtedene pga de hvite husene.

 

Jeg vet ikke om veggen er vel dominerene, eller om skyggene forstyrrer. Skulle også likt å se flere vegger.

 

Ikke ditt beste.

Tom

Lenke til kommentar

Spennende er det ikke nei, langt ifra. Pent kan det likevel være. Sier meg enig i at skjevheten kommer bedre fram i den beskjærte versjonen, og den funker jo forsåvidt. Jeg liker likevel originalen best.

Jeg vet du får spørsmål om dette hele tiden, og jeg hater å se meg selv skrive det, men... funker dette i s/h?

Dette er et motiv jeg ser for meg kan være fint i kveldslys, forutsatt at sola står riktig. Hvertfall litt mykere enn det er her.

Lenke til kommentar

Jeg syns dette var et herlig bilde. Flott lys som gir fargene liv, og de store, relativt ensfargede flatene fungerer veldig godt i mine øyne. Ikke noe mesterverk som man fortaper seg i, men absolutt severdig. :thumbup: s/h tror jeg vil drepe bildet fullstendig.

 

Var jeg Gud, noe jeg ved en åpenbar inkurie ikke er, så hadde forøvrig ikke de skjemmende husene i bakgrunnen vært der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...