Gå til innhold

Får ikke fikset på Nat3 (ps3) hjelp!

Lomaxz

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Får ikke til å fikse nat 3 problemet. har det på min ps3. har en Di-524 router som igjen er koblet til nextgentel bredbåndsrouter.. har prøvd å sette på DMZ på Di-524, og fikset og trikset litt, men ikke fått det til enda.. . noen forslag?. hvor ser jeg hvilke porter som er åpne og hvor/hvilke må jeg egentlig åpne? må jeg inn på routeren fra nextgentel da? :hmm:

Endret av Lomaxz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en guide for å få The Darkness til å funke, vet ikke om alle disse portene gjelder for å få nat type 2 men..

Hvis du åpner / forwarder disse portene så skal du få type 2.

Det du også gjør er å sette fast ip på PS3'n slik at du kan forwarde portene direkte til den IP'n.

80 TCP

443 TCP

5223 TCP

3478-3479 UDP

3658 UDP

Jeg fikk ihvertfall type 2 etter jeg gjorde dette.

Skrevet

Hmm har forwardet portene på dien nå, og får fremdeles NAT 3. har satt static ip på dhcp, og også prøvd å legge til game/aplication inne på nextgentel routeren.. men fremdeles NAT 3 :cry: . har forwardet portene til den spesifikke ip-adressen som jeg satt som static.. men no luck.

Noen flere gode råd?

Skrevet

Kanskje dumt forslag, men har du prøvd å gå gjennom internettinstillingenge på nytt? Jeg måtte gjør det for at den skulle oppdage at den kunne bruke NAT2(hadde NAT3 før).

Skrevet
Hmm har forwardet portene på dien nå, og får fremdeles NAT 3. har satt static ip på dhcp, og også prøvd å legge til game/aplication inne på nextgentel routeren.. men fremdeles NAT 3 :cry: . har forwardet portene til den spesifikke ip-adressen som jeg satt som static.. men no luck.

Noen flere gode råd?

9407636[/snapback]

Kanskje teit spørsmål, men har du gjort dette både på den vanlige routeren og den trådløse?

Skrevet

Har satt opp sånn application/game på nextgentel routeren og lagt til alle portene. og forwardet alle portene på den trådløse. har også prøvd å gå gjennom settingsene en gang til.. uten hell.. hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...