Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

For Liten spenning


Anbefalte innlegg

Det begjynte for noken dager si med at maskinen peip avåte og eg sjekket hardware monitor programet mitt (som vanligvis ikkje er på) og den viste at 3,3 volten balanserte mellom 3,0 og 3,20 volt, pipinga skjer kvar gong den kom under 3,10 volt. Eg kan skru av alarmen men har og merket at maskinen ikkje e stabil i det siste, og at viftene ikkje skrur opp hastigheten etter et par minutts spilling som dei gjorde før. Ingen ny hardware har komt inn i det siste heller og eg har koblet ut alt unødvendig, men fortsatt låg spenning.

Endret av SynT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det begjynte for noken dager si med at maskinen peip avåte og eg sjekket hardware monitor programet mitt (som vanligvis ikkje er på) og den viste at 3,3 volten balanserte mellom 3,0 og 3,20 volt, pipinga skjer kvar gong den kom under 3,10 volt. Eg kan skru av alarmen men har og merket at maskinen ikkje e stabil i det siste, og at viftene ikkje skrur opp hastigheten etter et par minutts spilling som dei gjorde før. Ingen ny hardware har komt inn i det siste heller og eg har koblet ut alt unødvendig, men fortsatt låg spenning.

9401144[/snapback]

 

 

Prøv å last ned/installer den nyeste software`n for ditt hk, og resten av din hw.

Kan hende det ordner seg da, før du kjøper ny psu.

Er ikke så nøyaktig de målingene som softwaren viser, til de forskjellige produsentene har jeg inntrykk av.

Ihvertfall Asus sin software er unøyaktig.

Har selv slått av alt sammen, og bruker annen software for nøyaktig måling :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...