wwwerner Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Jeg ramla inn på denne siden da jeg satt og surfet på nettet: http://www.counter-strike-dl.com/source-skins.html Er det noen som har noe erfaring med skins i CS? Er dette trygt, eller kan slikt inneholde virus? Og sist: Kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør det?
Benris Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 (endret) Det er trygt å legge in skins i Counter- strike: Source men det kan medføre lavere fps. Tror neppe det er virus på skinsene og det er lett å finne ut om det er virus. Den største siden for skins er vel Fpsbanana. Skins til Counter-strike: Source finner du her. Og installasjons hjelp her. Håper dette hjalp deg. Endret 31. august 2007 av nfsu_2
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Ville ikke brukt skins.. Lastet en gang ned et skin til en AWP.. Med på det fikk jeg at alle dører på De_dust2 ble gjennomsiktige.. Formaterte etter(Planlagt), så fikk ikke noe betydelse..
hiper Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Ville ikke brukt skins.. Lastet en gang ned et skin til en AWP.. Med på det fikk jeg at alle dører på De_dust2 ble gjennomsiktige.. Formaterte etter(Planlagt), så fikk ikke noe betydelse.. 9400614[/snapback] Akkurat derfor en genial update som kalles puremode.
hiper Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 (endret) Det er en server cvar som admin kan stille på. 0= alle kan bruke de skinsene de vil t.om wallhack skins. 1= skinsa funker ikke. 2= her er jeg litt usikker, men tror skins fører til kick/ban. Endret 1. september 2007 av hiper
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Aha. Pleier å trykke Standard på sånne.. Har ikke skins untatt på bomba mi som er en Nintendo..
wwwerner Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har nå skins til mange forskjellige våpen, men lurer på en ting: Finnes det en enkel måte å avinstallere skins på? En venn av meg sier at det bare er å slette cstrike-mappa, men da sletter jeg jo maps, osv. Kan jeg bare slette materials, models, sounds osv?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har sletta mitt skin - en enkel måte er å slette: \cstrike\MODELS og \cstrike\MATERIALS Om noen av våpnene har sounds, må du kansje slette \cstrike\sounds .. er ikke sikker på den. Lykke til. (Du sletter altså Models og Materials mappene.)
wwwerner Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har sletta mitt skin - en enkel måte er å slette: \cstrike\MODELS og \cstrike\MATERIALS Om noen av våpnene har sounds, må du kansje slette \cstrike\sounds .. er ikke sikker på den. Lykke til. (Du sletter altså Models og Materials mappene.) Ja, og da sletter jeg alle skinsa?
iNeo Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Det er en server cvar som admin kan stille på. 0= alle kan bruke de skinsene de vil t.om wallhack skins. 1= skinsa funker ikke. 2= her er jeg litt usikker, men tror skins fører til kick/ban. 1= skinsa funker ikke på ett spill 2= skins funker ikke på noe steam spill tror jeg det står i console når du skriver "sv_pure" i conole.
wwwerner Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 Jepp det gjør du. Ahh! Takk, det virket!
hiper Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Hva mener du med at skins ikke funker på noen steam spill? så om jeg går inn på en server med sv_pure 2 enabled så kan jeg ikke spille halflife offline med skins samtidig? Endret 13. oktober 2007 av hiper
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Det er at om en server enabler sv_pure 1, så fungerer ikke skins på den serveren. sv_pure 2 gjør at om du joiner med skins, blir du kicka.
iNeo Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Det er at om en server enabler sv_pure 1, så fungerer ikke skins på den serveren. sv_pure 2 gjør at om du joiner med skins, blir du kicka. Og forskjellen er?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Forskjellen er det som jeg skrev.. Hva vil du vite.? Sv_pure 0 = sånn at alle skins er lovlige og fungerer.. 1 lager de over til standard 2 kciker om en kommer med et skin.
JFM Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg lurer på hvor jeg kan finne skins slik at våpnene i css får samme skin som i 1.6 og motsatt.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Bare å søke på http://www.fpsbanana.com det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå