Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Å, denne mobilen er fin! Litt synd med bare 2mpx kamera, men får håpe optikken er god.

9400273[/snapback]

 

Blir litt matt av dette.

Her kommer det en meget bra model, som Nokia har presset hardt på pris, for å selge betydelig, men også for å kødde til salget av W960 og Walkman serien generelt og iphone til en viss grad.

Skal man få til en bra pris, må man kutte i svingene litt, byggekvaliteten er ikke kanon, kamera er heller ikke det, men man får tross alt en meget bra model til en ekstremt bra pris.

Hva mer kan man forlange?

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Å, denne mobilen er fin! Litt synd med bare 2mpx kamera, men får håpe optikken er god.

9400273[/snapback]

 

Blir litt matt av dette.

Her kommer det en meget bra model, som Nokia har presset hardt på pris, for å selge betydelig, men også for å kødde til salget av W960 og Walkman serien generelt og iphone til en viss grad.

Skal man få til en bra pris, må man kutte i svingene litt, byggekvaliteten er ikke kanon, kamera er heller ikke det, men man får tross alt en meget bra model til en ekstremt bra pris.

Hva mer kan man forlange?

:hmm:

9402695[/snapback]

Grunnen til at jeg ønsker et bra kamera er at jeg bruker mobilen som kamera :whistle:

Og jeg kan ikke si at jeg liker designet til k850i. Driter ikke penger heller, så ingen N95 heller :)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Å, denne mobilen er fin! Litt synd med bare 2mpx kamera, men får håpe optikken er god.

9400273[/snapback]

 

Blir litt matt av dette.

Her kommer det en meget bra model, som Nokia har presset hardt på pris, for å selge betydelig, men også for å kødde til salget av W960 og Walkman serien generelt og iphone til en viss grad.

Skal man få til en bra pris, må man kutte i svingene litt, byggekvaliteten er ikke kanon, kamera er heller ikke det, men man får tross alt en meget bra model til en ekstremt bra pris.

Hva mer kan man forlange?

:hmm:

9402695[/snapback]

Grunnen til at jeg ønsker et bra kamera er at jeg bruker mobilen som kamera :whistle:

Og jeg kan ikke si at jeg liker designet til k850i. Driter ikke penger heller, så ingen N95 heller :)

9404352[/snapback]

Kjøpte en n73 og er veldig fornøyd med kameraet ^^

Slår mamma sitt 2mpx kamera fra tidenes stund ^^

men mitt bilige oplympus kamera tar det aldri xD

Lenke til kommentar
jeg kjøper normalt sett 3-4 mobiler hvert år ettersom ting blir "bedre og bedre"

9402645[/snapback]

 

tør jeg spørre hva du gjør med de "gamle"?

9402747[/snapback]

 

 

en går til lillebror, en går til samboer, den siste er som regel ødelagt av overdrevent bruk :p de sparer endel penger på det, mens jeg sløser for mye. Håper at N81 blir gående lenge,

noen som har noe info om N82(5mpix etc) at den har Wi-Fi?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ingen som har noen lenke til en side (som ikke er drevet eller helt/delvis sponset/finansiert av Nokia :p ) hvor man finner bilder tatt med kameraet på denne lekkerbisken? ^^

 

Blir nødt til å kjøpe ny mobil snart og hadde sett på denne, men så forsvant plutselig kompaktkameraet mitt, og jeg har ikke tyverisikring på det, så jeg trenger da et kamera som fungerer greit til å bilder av og til når jeg ikke har med meg speilreflekskameraet. At videoopptakene er greie, er også fint.. Kameraet jeg mista, filmet i VGA-oppløsning med 30 bilder i sekundet og herlig kvalitet.. Selv ikke Nokia N93i filmer så bra som det kameraet gjorde.. Alternativt kan jeg kanskje kjøpe et semi-profesjonelt kompaktvideokamera, men.. (Når jeg tenker meg om, kommer jeg helt sikkert til å gjøre det xD) fint om mobilen også filmer greit. Vet at N81 filmer i 15 fps ved VGA-oppløsning, men hvordan er det når man setter oppløsningen ned til f.eks. QVGA (om man kan, da.. Nokia er noen ganger så flinke at de bare lar telefoner filme i VGA, CIF, QCIF og sub-QCIF).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...