Gå til innhold

Din diggeste opplevelse

Big_Mac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Her er altså et emne om din diggeste opplevelse, f. eks. spille Rainbow Six på  PS3 på en 50" skjerm med masse digg.

9391651[/snapback]

Er dette din diggeste opplevelse eller bare et eksempel? Tror noen må komme seg mer ut :whistle:

Endret av IQ
Skrevet
fikk lappen på mandag... tror det var noe av det diggeste som jeg har opplevd... i hvetfall topp 3

9394389[/snapback]

Gratulerer så meget! Herlig føelse og kunne kjøre ALENE? :D

Skrevet

ganske rart når jeg kommer til kryss og sånn... er vant til "ta til venste i rundkjøringen" eller kjør til høyre ved slutten av vegen :hmm:

Skrevet
ganske rart når jeg kommer til kryss og sånn... er vant til "ta til venste i rundkjøringen" eller kjør til høyre ved slutten av vegen  :hmm:

9394426[/snapback]

Men nå kan du kjøre akkurat HVOR du vil :)

Skrevet
fikk lappen på mandag... tror det var noe av det diggeste som jeg har opplevd... i hvetfall topp 3

9394389[/snapback]

Gratulerer! :D

Skrevet

Mye man ikke trenger å nevne, pluss høydepunkter som diverse konserter (sier Iron Maiden-konserten i november i fjor og Metallica-konserten i juli), morsomheter og Hovefestivalen var en jævlig digg opplevelse sett under ett. :D

Skrevet

Da stemoren min overrasket meg, faren min og broren min med en times helikopter tur til hvor enn vi ville på 50-årsdagen til faren min. ;D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...