Gå til innhold

Hvor er det drivere til nVidia 8600M GS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker Vista 32bit som fulgte med min Pavilion dv9575 maskin.

Den driveren fungerer heller ikke på min HP laptop (Pavilion dv9000). Jeg fikk lastet ned en driver fra hjemmesiden til HP, veit ikke om den kanskje fungere bedre for deg hvis du ikke har den.

 

Men er det noen som har drivere som fungere til Bioshock, som sagt HP laptop og med 8600M GS. Har lastet ned både fra laptop2videogo og nVidia sine sider men ingen av disse har fungert...

 

Har tatt kontakt med HP nå med foreløpig ikke noe svar.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg bruker Vista 32bit som fulgte med min Pavilion dv9575 maskin.

Den driveren fungerer heller ikke på min HP laptop (Pavilion dv9000). Jeg fikk lastet ned en driver fra hjemmesiden til HP, veit ikke om den kanskje fungere bedre for deg hvis du ikke har den.

 

Men er det noen som har drivere som fungere til Bioshock, som sagt HP laptop og med 8600M GS. Har lastet ned både fra laptop2videogo og nVidia sine sider men ingen av disse har fungert...

 

Har tatt kontakt med HP nå med foreløpig ikke noe svar.

Henger meg på denne. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

min stefar har akkurat kjøpt en fj 2528-xi og den har et 8600m gs skjermkort, har kjører vista 32 bit og omtrent hver 2-3 time så klikker den og det kommer opp en beskjed at skjermkort driverne klikket og har blitt restored.

 

noen som har en løsning på dette, jeg har lastet ned de siste driverne på laptopvideo2go.

Lenke til kommentar
min stefar har akkurat kjøpt en fj 2528-xi og den har et 8600m gs skjermkort, har kjører vista 32 bit og omtrent hver 2-3 time så klikker den og det kommer opp en beskjed at skjermkort driverne klikket og har blitt restored.

 

noen som har en løsning på dette, jeg har lastet ned de siste driverne på laptopvideo2go.

Den får jeg også inni mellom, med den driveren som blir installert by default når man installerer fra backup disk. Fikk den ikke med den gamle driveren jeg brukte før som jeg skrev om tidligere i tråden her. :) Ser ikke akkurat på det som ett problem i og med at den restorer seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...