andy89 Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 leter etter et "third person" spill helst et rollespill som er ganske nytt og med god grafikk (ikke for god:P) det skal ikke være online det jeg leter etter er et rollespill som tar evigheter å runde og som er veldig gøy
lupah Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 leter etter et "third person" spill helst et rollespill som er ganske nytt og med god grafikk (ikke for god:P) det skal ikke være online det jeg leter etter er et rollespill som tar evigheter å runde og som er veldig gøy 9387589[/snapback] Two Worlds eller Oblivion er vel slike rollespill!
andy89 Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 får vel kjøpe meg two worlds da har oblivion
andy89 Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 (endret) Morrowind overgår begge. 9387623[/snapback] det gamle elder scrolls ? Endret 29. august 2007 av andy89
TronDoZY Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Morrowind er verdens verste spill, hater det over alt på jorden. Jeg hater bare hvordan alt er, snakkingen, angripene. Morrowind er akuratt som å se på to unger som leker krig "BANG BANG, DU ER DØ! det er jeg ikke! du traff ikke!" Jævla møkka spill.
Anathema Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Morrowind er verdens verste spill, hater det over alt på jorden. Jeg hater bare hvordan alt er, snakkingen, angripene. Morrowind er akuratt som å se på to unger som leker krig "BANG BANG, DU ER DØ! det er jeg ikke! du traff ikke!" Jævla møkka spill. 9387819[/snapback] Ignorer denne mannen, er du snill.
TronDoZY Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Morrowind er verdens verste spill, hater det over alt på jorden. Jeg hater bare hvordan alt er, snakkingen, angripene. Morrowind er akuratt som å se på to unger som leker krig "BANG BANG, DU ER DØ! det er jeg ikke! du traff ikke!" Jævla møkka spill. 9387819[/snapback] Ignorer denne mannen, er du snill. 9387828[/snapback] Eller hør på meg hvis du ikke vil bli sinnsyk!
andy89 Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Morrowind er verdens verste spill, hater det over alt på jorden. Jeg hater bare hvordan alt er, snakkingen, angripene. Morrowind er akuratt som å se på to unger som leker krig "BANG BANG, DU ER DØ! det er jeg ikke! du traff ikke!" Jævla møkka spill. 9387819[/snapback] Ignorer denne mannen, er du snill. 9387828[/snapback] det gjør jeg
andy89 Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Morrowind er verdens verste spill, hater det over alt på jorden. Jeg hater bare hvordan alt er, snakkingen, angripene. Morrowind er akuratt som å se på to unger som leker krig "BANG BANG, DU ER DØ! det er jeg ikke! du traff ikke!" Jævla møkka spill. 9387819[/snapback] Ignorer denne mannen, er du snill. 9387828[/snapback] Eller hør på meg hvis du ikke vil bli sinnsyk! 9387857[/snapback] NOK OFFTOPIC!
Campin Carl Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 www.swordofthenewworld.com gratis fram til level 20
Floyd88 Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Disse begynner kanskje å dra på åra men må nesten nevne de, Fallout 1 og 2 og Baldurs Gate.
Shangala Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Må vel nesten nevne Knights of the Old Republic da.
Mit Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Gothic og Gothic II :-) 9387835[/snapback] 100% Enig, skal du ha gode rollespill er dette gode valg, spesiellt Gothic 2 med expansion. Jeg anbefaler Gamer sin omtale om du har tid http://gamer.no/omtale/pc/gothic_ii/718 Grafikken er ikke den beste men alt annet er på grensen til perfekt, dette er det beste rollespillet.
NightsirK Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Det må sies at Morrowind var verdens deiligste spill da jeg holdt på med det- Ahhh, the memories.. Men hvis man nettopp har brukt 120 timer på Oblivion, blir det kanskje hakket vanskeligere å skulle gå tilbake. Two Worlds har jeg hørt skal ha en bra story, kun holdt tilbake av ensformig combat, dårlig grafisk optimisering og kjip voice acting >_> Prøvde meg på Fallout for ikke så lenge siden, men det.. Var utrolig gammelt. Vanskelig å skulle sette seg inn i.. Men gir ikke opp enda ;D Hvis du skal prøve deg på en oldie but goodie, så er Neverwinter Nights helt fantastisk. Har ikke prøvd toa, men det skal vissst være bra det også.. Og man kan ikke anbefale NWN uten å anbefale KOTOR Selv vurderer jeg kanskje å prøve meg på Icewind Dale eller noen andre av de gamle Baldur's Gate-spillene.. Hmm.
SuKa Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Jeg spillte Oblivion mye før jeg begynnte med Morrowind. Føltest som om jeg hoppet tilbake i grafikkens tid. Likte ikke det. Synd, alle sier det er så bra!
espen999 Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Jeg spillte Oblivion mye før jeg begynnte med Morrowind. Føltest som om jeg hoppet tilbake i grafikkens tid. Likte ikke det. Synd, alle sier det er så bra! 9392183[/snapback] Greia er vel at Morrowind er bedre enn Oblivion på alle måter, forutenom grafikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå